Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος εξήγησε τους λόγους που οι ειδικοί δεν συστήνουν 4η εμβολιαστική δόση κατά του κορωνοϊού σε νεότερα άτομα.
«Οι μελέτες δεν δείχνουν να υπάρχει περαιτέρω ενίσχυση της ανοσίας με την τέταρτη εμβολιαστική δόση στα νεότερα άτομα που έχουν εμβολιαστεί με τρεις δόσεις», ανέφερε ο καθηγητής.
Το επόμενο στάδιο στα εμβόλια
Υπάρχει ένα όριο όταν ο οργανισμός δημιουργεί καλή ανοσία είπε ο κ. Μανωλόπουλος, εξηγώντας πως δεν μπορεί κάποιος να κάνει κάτι παραπάνω για να την αυξήσει.
Το ζητούμενο περνώντας στο επόμενο στάδιο, όπως ίδιος είπε, είναι να προστεθούν στα εμβόλια ορισμένα χαρακτηριστικά όπως παροχή μακρύτερης σε διάρκεια ανοσίας και ανθεκτικότητα στις μεταλλάξεις.