Κραυγή αγωνίας από τον Φαρμακευτικό Σύλλογο Αττικής, που εν μέσω πανδημίας διαπιστώνει μεγάλες ελλείψεις φαρμάκων και μάλιστα πρώτης ανάγκης στην αγορά.
«Οι ελλείψεις στη τροφοδοσία των φαρμακείων για φάρμακα πρώτης ανάγκης των ασθενών έχουν φτάσει σε απελπιστικό επίπεδο» τονίζει σε ανακοίνωσή του.
Οι μεγαλύτερες ελλείψεις εντοπίζονται στα αντιβιοτικά, στα εισπνεόμενα για αναπνευτικές ανεπάρκειες, στα παυσίπονα και τις κορτιζόνες, όπως ανέφερε ο πρόεδρος του ΦΣΑ Κωνσταντίνος Λουράντος στο avgi.gr.
«Καλούμε το Υπουργείο Υγείας και τον ΕΟΦ να παρέμβουν άμεσα διότι εν καιρώ πανδημίας η κατάσταση αυτή εγκυμονεί τεράστιους κινδύνους για την υγεία των πολιτών» υπογραμμίζει ο ΦΣΑ.