Live τώρα    
«Καθημερινή» / Απέλυσε δημοσιογράφο που δούλευε επί 15 χρόνια στην εφημερίδα
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

«Καθημερινή» / Απέλυσε δημοσιογράφο που δούλευε επί 15 χρόνια στην εφημερίδα

Εφημερίδα Καθημερινή

Την απόλυση του δημοσιογράφου Ανδρέα Παλαιολόγου από την εφημερίδα «Καθημερινή» καταγγέλλει η ΕΣΗΕΑ με ανακοίνωσή της, ζητώντας την ανάκλησή της.

Ο Ανδρέας Παλαιολόγος, δούλευε στην «Καθημερινή» τα τελευταία 15 χρόνια και όπως τονίζει το πρωτοβάθμιο σωματείο των δημοσιογράφων απολύθηκε αναίτια.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΕΣΗΕΑ:

«Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ καταγγέλλει την αντεργατική ενέργεια της εργοδοσίας της εφημερίδας «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ», για την απόλυση του συναδέλφου Ανδρέα Παλαιολόγου.

Ο συνάδελφος απολύθηκε αναίτια, ύστερα από 15ετή θητεία στην εφημερίδα.

Η ΕΣΗΕΑ ζητεί την ανάκληση της απόλυσης και δηλώνει προς κάθε κατεύθυνση ότι θα σταθεί στο πλευρό του συναδέλφου σε κάθε νομική διεκδίκησή του».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0