Εκκωφαντική χαρακτηρίζει ο ΣΥΡΙΖΑ τη σιωπή της Ν.Δ. και του ΠΑΣΟΚ, αλλά και της πλειοψηφίας των ΜΜΕ, για το περιβόητο σύστημα "4-2-1" με το οποίο τα στελέχη των κομμάτων του παλιού πολιτικού συστήματος, διορίζονταν στους οργανισμούς του Δημοσίου. Τη σχετική ανακοίνωση εξέδωσε χθες ο ΣΥΡΙΖΑ, μετά και τα σχετικά δημοσιεύματα με τις ιδιόχειρες σημειώσεις διορισμών της τρικομματικής τότε κυβέρνησης (Ν.Δ. - ΠΑΣΟΚ - ΔΗΜ.ΑΡ.) (βλέπε, προχθεσινή έκδοση της "Εφημερίδας των Συντακτών" και τα αντίστοιχα δημοσιεύματα του thepressproject τον Απρίλιο του 2015).
"Οι διαπρύσιοι υπερασπιστές της αξιοκρατίας και της διαφάνειας δεν έχουν τολμήσει να πουν ούτε λέξη, διάψευσης έστω, για τα στοιχεία που προσκόμισε το συγκεκριμένο δημοσίευμα", υπογραμμίζει η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ. "Η πρακτική αυτή αποτελεί άμεση συνέχεια της αντίληψης του δικομματισμού για το κράτος ως λάφυρο, ένα μοντέλο που τα δύο κόμματα οικοδόμησαν με συνέπεια και συστηματικότητα καθ' όλη τη διάρκεια της μεταπολίτευσης, πλήττοντας ευθέως το κύρος και την αξιοπιστία του δημόσιου τομέα. Έχουν τελικά να πουν κάτι για όλα αυτά η Ν.Δ. και το ΠΑΣΟΚ; Αναμένουμε με αγωνία, παρ' όλο που έχει ήδη περάσει μια μέρα", καταλήγει ο ΣΥΡΙΖΑ.