Live τώρα    
Προς εφαρμογή το επισιτιστικό πρόγραμμα στον Β. Τομέα της Περιφέρειας Αττικής
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Προς εφαρμογή το επισιτιστικό πρόγραμμα στον Β. Τομέα της Περιφέρειας Αττικής

Βρέθηκε τρόπος συνεργασίας για να ξεκινήσει η εφαρμογή του επισιτιστικού προγράμματος στον Β. Τομέα της Περιφέρειας Αττικής, με τον αντιπεριφερειάχη Γ. Καραμέρο να χαιρετίζει την έγκριση δύο συμπράξεων μεταξύ Περιφέρειας και δήμων. Έτσι, στη μία σύμπραξη τίθεται επικεφαλής η Περιφέρεια Αττικής, η οποία θα συνεργαστεί με τους Δήμους Αγ. Παρασκευής, Βριλησσίων, Ν. Ηρακλείου, Ν. Ιωνίας, Χαλανδρίου, την Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών και τις Ιερές Μητροπόλεις, Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας, Κηφισίας, Αμαρουσίου και Ωρωπού. Στη δεύτερη σύμπραξη επικεφαλής τέθηκε ο Δήμος Αμαρουσίου, ο οποίος θα συνεργαστεί με τους Δήμους Κηφισιάς, Πεντέλης, Λυκόβρυσης - Πεύκης, Μεταμόρφωσης, Παπάγου - Χολαργού, Φιλοθέης - Ψυχικού.

Χαρακτηρίζοντας "ιερό" τον σκοπό του επισιτιστικού προγράμματος, ο αντιπεριφερειάχης Β. Τομέα Γ. Καραμέρος τονίζει ότι "Στο Ταμείο Ευρωπαϊκής Βοήθειας για τους απόρους (ΤΕΒΑ) δεν υπάρχουν πρώτοι και δεύτεροι 'ρόλοι' ανάμεσα στους βαθμούς της Αυτοδιοίκησης. Πρόθεσή μας είναι να ενώσουμε τις δυνάμεις μας με όσους επιθυμούν να συνεργάζονται σε όλα τα επίπεδα με την Περιφέρεια Αττικής. Προτεραιότητα είναι οι πολίτες και οι ανάγκες τους" καταλήγει.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0