Live τώρα    
Το σωματείο εργαζομένων ζητεί: / Το σωματείο εργαζομένων ζητεί: Ένταξη του "Ερρίκος Ντυνάν" στο ΕΣΥ
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Το σωματείο εργαζομένων ζητεί: / Το σωματείο εργαζομένων ζητεί: Ένταξη του "Ερρίκος Ντυνάν" στο ΕΣΥ

Τη δημοσιοποίηση και την ένταξη του θεραπευτηρίου της Αθήνας "Ερρίκος Ντυνάν" στο ΕΣΥ ζητεί με ανακοίνωσή του από την κυβέρνηση το Δ.Σ. του σωματείου των εργαζομένων στο θεραπευτήριο (ΣΕΝΕΝ).

Συγκεκριμένα, το Δ.Σ. του ΣΕΝΕΝ αναφέρει τα εξής στην ανακοίνωσή του:

"Το ΣΕΝΕΝ, ως νόμιμος και μοναδικός εκφραστής των δικαιωμάτων των εργαζομένων, εν όψει των προγραμματικών δηλώσεων του κ. πρωθυπουργού προβάλλει τις αξιώσεις μας, που είναι και παλαιότερες δεσμεύσεις της νέας κυβέρνησης, ήτοι:

Α) Τη δημοσιοποίηση και κατάργηση του μνημονίου συνεργασίας (memorandum of understanding 13.3.2014) μεταξύ υπουργείου Υγείας, Τράπεζας Πειραιώς και ΚΙΕΝ.

Β) Την ακύρωση του υστερόβουλου και αντεργατικού πλειστηριασμού της 24ης Σεπτεμβρίου 2014.

Γ) Τη διασφάλιση της καταβολής των δεδουλευμένων, αναδρομικών και μισθών υπερημερίας με κυβερνητική απόφαση καθότι το πρωθυπουργικό γραφείο και το υπ. Υγείας ήταν άμεσα εμπλεκόμενοι και εποπτεύοντες παράγοντες.

Δ) Άμεση υλοποίηση των προεκλογικών δεσμεύσεων της κυβέρνησης για κρατικό έλεγχο και χρηματοδότηση του νοσοκομείου Ερρίκος Ντυνάν από τον κρατικό προϋπολογισμό με διασφάλιση των θέσεων εργασίας και δικαιωμάτων όλων των εργαζομένων.

Τα ως άνω αποτελούν τα στοιχειώδη προαπαιτούμενα διαφάνειας και ταυτόχρονης διασφάλισης των εργαζομένων".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0