Live τώρα    
Την Τρίτη στις 19:00, στα γραφεία του / Την πίτα του για το 2015 κόβει "Το Μυρμήγκι"
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Την Τρίτη στις 19:00, στα γραφεία του / Την πίτα του για το 2015 κόβει "Το Μυρμήγκι"

Στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του καλεί την Τρίτη στις 7 το απόγευμα, στα γραφεία του κοντά στην πλατεία Αμερικής (Επτανήσου 60 και Τενέδου), το Δίκτυο Αλληλεγγύης 6ης Κοινότητας Αθήνας "το Μυρμήγκι".

"Θα χαρούμε να έρθετε όσοι περισσότεροι μπορείτε να ξεκινήσουμε γιορτινά και μυρμηγκιώτικα την καινούργια χρονιά", αναφέρουν οι διοργανωτές της εκδήλωσης παρακαλώντας ταυτόχρονα τους πολίτες που θα βρεθούν στην κοπή της πίτας "να δηλώσουν την παρουσία τους ώστε να υπολογιστεί το μέγεθος της πίτας, η οποία θα είναι σπιτική", ενώ τους προτρέπουν να φέρουν μαζί τους τρόφιμα διαρκείας τα οποία θα μοιράσει "Το Μυρμήγκι" σε όσους βοηθάει. Μάλιστα, όποιος από τους παρευρισκομένους κερδίσει το φλουρί θα κερδίσει και δύο εισιτήρια για την κυριακάτικη παράσταση του έργου «Πλατονοφ" του Τσέχωφ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0