Live τώρα    
Στις συγκεντρώσεις για Πολυτεχνείο - Γρηγορόπουλο / Κατάθεση της Μαρίας Μπόλαρη για την αστυνομική αυθαιρεσία
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Στις συγκεντρώσεις για Πολυτεχνείο - Γρηγορόπουλο / Κατάθεση της Μαρίας Μπόλαρη για την αστυνομική αυθαιρεσία

Τις γνωστές επιδείξεις "πυγμής" και "υπηρεσιακού τσαμπουκά" της ομάδας ΔΕΛΤΑ κατήγγειλε η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Μαρία Μπόλαρη, που χθες κλήθηκε να καταθέσει στο πλαίσιο της προκαταρκτικής διαδικασίας για το όργιο αστυνομικής βίας κατά διαδηλωτών στις 17/11 και 6/12/ 2014.

Η προκαταρκτική διατάχθηκε μετά τη μήνυση που υπέβαλαν οι -τότε και σήμερα υποψήφιες- βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, Κατερίνα Ιγγλέζη, Βασιλική Κατριβάνου και Αφροδίτη Σταμπουλή, κατά παντός υπευθύνου, ως αυτόπτες μάρτυρες των όσων καταγγέλθηκαν.

Η Μ. Μπόλαρη κατέθεσε για το περιστατικό της αναίτιας καταδίωξης φοιτητή από αστυνομικές δυνάμεις, στις 17.11.14, ένοικου της πολυκατοικίας όπου διαμένει και η ίδια στα Εξάρχεια. Όταν ο καταδιωκόμενος μπήκε με τα κλειδιά του στην είσοδο, οι άνδρες της ΕΛ.ΑΣ. έσπασαν την τζαμαρία της εισόδου και εισήλθαν στην πολυκατοικία, με μοναδικό σκοπό να εκφοβίσουν τον νεαρό, εφόσον ούτε καν τον προσήγαγαν.

Επίσης περιέγραψε τον αποκλεισμό της γειτονιάς των Εξαρχείων στις 6/12 από ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις, που παρεμπόδιζαν την πρόσβαση των κατοίκων στα σπίτια τους, σε αντίθεση με την ελεύθερη πρόσβαση ασφαλιτών, μεταμφιεσμένων σε «μπαχαλάκηδες».

Όπως δήλωσε, τέλος, η υποψήφια βουλευτής, "ο ΣΥΡΙΖΑ θα δώσει χώρο στις μαζικές διαδικασίες λαϊκής συμμετοχής και ενεργοποίησης, θα στηριχτεί και θα εκπροσωπεί πολιτικά τον κόσμο των δίκαιων αγώνων, τη νεολαία που αντιστέκεται στο καθεστώς της ανεργίας και της επισφάλειας. Θα εμβαθύνει και θα διευρύνει τις δημοκρατικές ελευθερίες, ακυρώνοντας την αστυνομοκρατία."

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0