Στον κίνδυνο "εξέγερσης λόγω της οικονομικής κρίσης" αναφέρθηκε χθες ο πρόεδρος της Ένωσης Νέων Ιταλών Βιομηχάνων, Γιάκοπο Μορέλι. Στο ετήσιο συνέδριο της ένωσης, που διεξάγεται φέτος στην πόλη Σάντα Μαργκαρίτα, ο Μορέλι τόνισε ότι "δίχως προοπτικές για το μέλλον, μετατρέπεται σε προοπτική μόνον η εξέγερση".
"Το αύριο είναι κενό ελπίδας και το σήμερα γεμάτο αγωνία" πρόσθεσε ο Ιταλός επιχειρηματίας, σύμφωνα με τον οποίο, η χώρα του θα μπορέσει να ξεπεράσει την κρίση μόνον "οικοδομώντας και πάλι ένα κλίμα πραγματικής εμπιστοσύνης, χάρη στη διαφάνεια, στη συνοχή και μια νέα ηθική συμπεριφορά στη διαχείριση του δημοσίου συμφέροντος".