Ένας νέος γύρος διαπραγματεύσεων μεταξύ του Ιράν και των έξι μεγάλων δυνάμεων θα ξεκινήσει αυτή την εβδομάδα, έπειτα από συνάντηση που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη στην Βιέννη μεταξύ των μελών της ιρανικής διαπραγματευτικής ομάδας και ανώτερου Ευρωπαίου αξιωματούχου, ανακοίνωσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
"Η επικεφαλής των διαπραγματευτών της Ε.Ε. Χέλγκα Σμιντ και οι Ιρανοί ομόλογοί της υφυπουργοί Εξωτερικών του Ιράν Αμπάς Αράκι και Ματζίντ Ταχτ Ραβανσί θα συναντηθούν ξανά, με αφετηρία την Τετάρτη 17 Ιουνίου στην Βιέννη", ανέφερε η Ε.Ε. με ανακοίνωσή της.
Το Ιράν και η Ομάδα 5+1 (ΗΠΑ, Ρωσία, Κίνα, Γαλλία, Βρετανία και Γερμανία) κατέληξαν στις 2 Απριλίου στη Λωζάννη σε μια συμφωνία - πλαίσιο και επιδιώκουν να πετύχουν μια ευρύτερη διευθέτηση μέχρι τις 30 Ιουνίου, σύμφωνα με την οποία το Ιράν θα περιορίσει το πυρηνικό του πρόγραμμα, σε αντάλλαγμα για τη χαλάρωση των οικονομικών κυρώσεων που του έχουν επιβληθεί.