Live τώρα    
Γαλλία / Γαλλία: Οι σοσιαλιστές "πήραν" (τελικά) το Ντουμπς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Γαλλία / Γαλλία: Οι σοσιαλιστές "πήραν" (τελικά) το Ντουμπς

Την πρώτη του εκλογική νίκη σε αναπληρωματικές εκλογές την τελευταία τριετία πέτυχε την Κυριακή το κυβερνών Σοσιαλιστικό Κόμμα στη Γαλλία με τον υποψήφιό του να επικρατεί στον δεύτερο γύρο της υποψηφίου του ακροδεξιού Εθνικού Μετώπου.

Το εκλογικό αποτέλεσμα διέκοψε μια σειρά από 13 ήττες σ' όλες τις αναπληρωματικές εκλογές που έχουν πραγματοποιηθεί μετά την άνοδο στην εξουσία του σοσιαλιστή προέδρου Φρανσουά Ολάντ το 2012. Ο υποψήφιος του PS Φρεντερίκ Μπαρμπιέ κέρδισε την εκλογική αναμέτρηση για τη βουλευτική έδρα που οργανώθηκε στην 4η περιφέρεια του διαμερίσματος της Ντουμπς συγκεντρώνοντας ποσοστό 51,43%. Η αντίπαλός του Σοφί Μοντέλ του Εθνικού Μετώπου, που είχε προηγηθεί στον πρώτο γύρο, έλαβε 48,57%. Την έδρα άφησε κενή ο σοσιαλιστής βουλευτής Πιέρ Μοσκοβισί που διορίστηκε επίτροπος της Ε.Ε.

"Η εκλογή αυτή μπορεί να αποτελέσει μια καμπή για την προεδρική πενταετία" δήλωσε ο Μπαρμπιέ, ο οποίος ευχαρίστησε τους ψηφοφόρους "της Αριστεράς, αλλά επίσης της δημοκρατικές δυνάμεις", υπαινισσόμενος την αποφασιστικής σημασίας για την έκβαση της αναμέτρησης στάση των ψηφοφόρων του UMP, του κύριου κόμματος της δεξιάς αντιπολίτευσης, του οποίου ο υποψήφιος είχε αποκλειστεί στον πρώτο γύρο.

Το γεγονός ότι ο υποψήφιος του UMP αποκλείσθηκε από τον πρώτο γύρο θεωρήθηκε από ορισμένους παρατηρητές ένδειξη του ότι ο αρχηγός του, ο πρώην πρόεδρος Νικολά Σαρκοζί, έχει χάσει την ικανότητά του να κινητοποιεί τους δεξιούς ψηφοφόρους. Το κύρος του υπονομεύθηκε περαιτέρω από μια διένεξη στο εσωτερικό του UMP σχετικά με το μήνυμα που θα δινόταν στους πιστούς του κόμματος για τον δεύτερο γύρο. Το κεντροδεξιό κόμμα κάλεσε τελικά τους ψηφοφόρους του σε αποχή.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0