Ένα από τα μεγαλοστελέχη της Siemens στη Γερμανία, ο πρώην οικονομικός διευθυντής της εταιρείας Χανς-Γιοάχιμ Νοϊμπούργκερ, αυτοκτόνησε στο Μόναχο, σύμφωνα με χθεσινό δημοσίευμα του γερμανικού περιοδικού «Manager Magazine», το οποίο επικαλείται πηγές του περιβάλλοντός του. Το δημοσίευμα δεν προσδιορίζει χρονικά πότε έγινε η αυτοκτονία. Ο 62χρονος Νοϊμπούργκερ θεωρείτο εκ των κορυφαίων Γερμανών μάνατζερ, μέχρι που η υπόθεση χρηματισμού πελατών της Siemens έκλεισε άδοξα την καριέρα του.
Τον Δεκέμβριο του 2013 δικαστήριο του Μονάχου τον καταδίκασε σε αποζημίωση 15 εκατομμυρίων ευρώ προς την εταιρεία, ποσό το οποίο περιορίστηκε στα 2,5 εκατομμύρια έπειτα από διαπραγματεύσεις. Ακόμη όμως και γι' αυτό το ποσό ο Νοϊμπούργκερ υποχρεώθηκε να εκποιήσει μεγάλο μέρος της περιουσίας του ενώ ουδέποτε αποδέχθηκε την ενοχή του.