Live τώρα    
ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΝΤΟΝΗΣ: / "Να αξιοποιηθούν οι δυνατότητες του ΣΕΦ..."
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΝΤΟΝΗΣ: / "Να αξιοποιηθούν οι δυνατότητες του ΣΕΦ..."

Επίσκεψη στο ΣΕΦ πραγματοποίησαν χθες ο υφυπουργός Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων Σταύρος Κοντονής και ο γγΑ Τζούλιος Συναδινός, όπου είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν με τη νέα διοίκηση του σταδίου, αλλά και ν' ακούσουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι. Μετά το τέλος των συναντήσεών τους ο Στ. Κοντονής δήλωσε:

"Το ΣΕΦ αποτελεί μία από τις βασικότερες, στρατηγικής σημασίας, εγκαταστάσεις του ελληνικού αθλητισμού. Με μεγάλη χαρά διαπιστώσαμε ότι η καινούρια διοίκηση του σταδίου έχει δρομολογήσει τη συγκρότηση ενός προσχεδίου για την αξιοποίηση του περιβάλλοντος χώρου. Αυτή η εξέλιξη θα μας δώσει τη δυνατότητα εμπεριστατωμένης συζήτησης με το ΤΑΙΠΕΔ, ώστε με βάση αυτό το πλάνο να παραχωρηθεί η χρήση του περιβάλλοντος χώρου προς αξιοποίηση.

Θεωρώ ότι αυτό που έχει γίνει με το να βρίσκεται η διαχείριση του περιβάλλοντος χώρου στο ΤΑΙΠΕΔ δημιουργεί μόνο προβλήματα. Νομίζω ότι πρέπει να εργαστούμε στην κατεύθυνση του να αποδοθεί ο χώρος στην αρμοδιότητα του ΣΕΦ, ώστε να καταστεί προσιτός στην τοπική κοινωνία με αθλητικές εγκαταστάσεις και άλλες δραστηριότητες, που θα είναι και οικονομικά επωφελείς για το στάδιο.

Σημαντικό είναι και το πρόβλημα των ανείσπρακτων οφειλών, τις οποίες έχουν αφήσει σωρευμένες οι προηγούμενες διοικήσεις από εμπορικές χρήσεις, μισθώσεις κ.λπ. και οι οποίες πρέπει να εισπραχθούν για να μην περιπέσουν στη δίνη της παραγραφής. Προς τούτο έχω δώσει εντολή να διεκδικηθούν σε όλα τα επίπεδα.

Πέραν αυτών σχεδιάζεται ο εξορθολογισμός της εμπορικής εκμετάλλευσης των εγκαταστάσεων με ταυτόχρονη υλοποίηση κοινωνικής πολιτικής. Το εντάσσουμε σε ευρύτερο σχεδιασμό ενεργειακής αναβάθμισης, αξιοποίησης των δυνατοτήτων του και της παράκτιας-προνομιακής θέσης του, με την εφαρμογή ανανεώσιμων πηγών ενέργειας. Ήδη εκπονούμε προγράμματα άθλησης για όλους, επισκέψεις σχολείων, συνεργασία με ΟΤΑ, σχεδιασμένη δημιουργία υποδομών στον περιβάλλοντα χώρο για πρόσβαση ΑμεΑ, για περίπατο, τρέξιμο, ποδήλατο και αναψυχή".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0