Στο Πο της Γαλλίας βρίσκεται από το βράδυ της Τετάρτης η εθνική μας ομάδα, προκειμένου να πάρει μέρος στο πρώτο τουρνουά προετοιμασίας ενόψει του "Μουντομπάσκετ" της Ισπανίας και μάλιστα κόντρα σε δυνατούς αντιπάλους (Σερβία, Γαλλία, Κροατία).
"Μετά από την πρώτη εβδομάδα στο Καρπενήσι, όπου ήταν και το πιο δύσκολο κομμάτι, ακολούθησε μια εβδομάδα στην Αθήνα όπου ουσιαστικά βάλαμε κάποιες λεπτομέρειες τακτικής είμαστε έτοιμοι για τα πρώτα τουρνουά. Είναι δύσκολο τουρνουά. Συμμετέχουν ομάδες που και έχουν ήδη παίξει φιλικά, ενώ για εμάς είναι τα πρώτα. Θα είναι και η Κροατία την οποία θα αντιμετωπίσουμε στην πρώτη φάση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Επίσης, η Σερβία και η Γαλλία είναι ομάδες που βρίσκονται στον άλλο όμιλο και ενδέχεται να συναντηθούμε στην επόμενη φάση" δήλωσε ο ομοσπονδιακός τεχνικός, Φώτης Κατσικάρης.
Αναλυτικά το πρόγραμμα του τουρνουά:
Σήμερα 7.00 μ.μ. Σερβία - Ελλάδα (ΑΝΤ1), 9.30 μ.μ. Γαλλία - Κροατία
Σάββατο 9 Αυγούστου 5.30 μ.μ. Κροατία - Σερβία, 8.00 μ.μ. Γαλλία - Ελλάδα (ΑΝΤ1)
Κυριακή 10 Αυγούστου 7.00 μ.μ. Ελλάδα - Κροατία (ΑΝΤ1), 9.30 μ.μ. Γαλλία - Σερβία