Με την εξοντωτική ποινή αποκλεισμού 10 μηνών απ' όλα τα γήπεδα τιμωρήθηκε ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος από τον αθλητικό δικαστή του ΕΣΑΚΕ για τις δηλώσεις του ενώπιον της τηλεοπτικής κάμερας μετά το τέλος του τρίτου τελικού με τον Ολυμπιακό. Αυτό σημαίνει πως ο Γιαννακόπουλος δεν έχει τη δυνατότητα να βρίσκεται σε κανένα παιχνίδι του Παναθηναϊκού στο ελληνικό πρωτάθλημα μέχρι τον Μάιο του 2015!
Είναι δεδομένο ότι η ΚΑΕ Παναθηναϊκός θα ασκήσει έφεση και θα ζητήσει τη μείωση ή «εξαφάνιση» της ποινής. Παράλληλα, ο Παναθηναϊκός τιμωρήθηκε με πρόστιμο 12.000 ευρώ για «πράξεις του προέδρου που δυσφημούν το άθλημα», όπως αναφέρει η απόφαση του αθλητικού δικαστή.