Live τώρα    
ΜΠΑΣΚΕΤ - ΕΘΝΙΚΗ ΝΕΩΝ / Μπάσκετ: Τέλος το "εμπάργκο" από τον Ολυμπιακό
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΜΠΑΣΚΕΤ - ΕΘΝΙΚΗ ΝΕΩΝ / Μπάσκετ: Τέλος το "εμπάργκο" από τον Ολυμπιακό

Λίγα λεπτά μετά την ανακοίνωση της αποστολής της Εθνικής Νέων για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, που θα διεξαχθεί στην Κρήτη 8-20 Ιουλίου, η ΕΟΚ εξέδωσε νέα ανακοίνωση με την οποία γνωστοποίησε ότι τελικά οι διεθνείς του Ολυμπιακού θα ενσωματωθούν κανονικά:

"Με 15 παίκτες θα ταξιδέψει η Εθνική Νέων Ανδρών για την Κρήτη. Η ΕΟΚ και ο ομοσπονδιακός προπονητής, Κώστας Μίσσας, ενημερώθηκαν ότι οι Παπαπέτρου, Αγραβάνης και Χριστοδούλου θα ταξιδέψουν κανονικά με προορισμό το Ηράκλειο".

Οι υπόλοιποι παίκτες που πήρε μαζί του ο Κώστας Μίσσας είναι οι: Γιώργος Διαμαντάκος, Μιχάλης Καμπερίδης, Γιάννης Κουζέλογλου, Μιχάλης Λιάπης, Πάρης Μαραγκός, Αλέξανδρος Μήτσιαλος, Λευτέρης Μποχωρίδης, Στέλιος Πουλιανίτης, Δημήτρης Σιόλογκας, Αλέξανδρος Σπυριδωνίδης, Αναστάσιος Σπυρόπουλος, Κώστας Φακοπουλίδης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0