"Ο πρωθυπουργός διαπραγματεύεται σκληρά και υπερασπίζεται την ιστορική οντότητα και την ευρωπαϊκή προοπτική της Ελλάδας" τόνισε ο Νίκος Κωνσταντόπουλος μετά τη συνάντηση που είχε με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας.
Ο πρώην πρόεδρος του Συνασπισμού μίλησε για μια "ιστορική στιγμή για την Ελλάδα, που δίνει αγώνα ύπαρξης, για λύσεις πολιτικά έντιμες, δίκαιες και αξιοπρεπείς, μέσα στην Ευρώπη". Υπογράμμισε ότι "τα τεχνοκρατικά χρηματοπιστωτικά διευθυντήρια δεν πρέπει να επιβάλουν μια μεταλλαγμένη μεταδημοκρατία προτεκτοράτων σε καμιά χώρα, ισότιμο μέλος της Ε.Ε. και πουθενά αλλού", για να προσθέσει ότι "η κοινή προοπτική λαών και κοινωνιών, η ιστορία τους κι ο πολιτισμός τους δεν επιτρέπουν σε κανέναν να νομιμοποιεί ως αναγκαστικό μονόδρομο τον αυτοεξευτελισμό".
Δήλωσε ακόμα ότι είχε την ευκαιρία να μιλήσει με τον Πρ. Παυλόπουλο "την ώρα που προσπαθεί κι αυτός, σε κρίσιμες συνθήκες, μέσα στις θεσμικές του ευχέρειες".
Υποδεχόμενος τον Ν. Κωνσταντόπουλο στο Προεδρικό Μέγαρο, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας ανέφερε ότι είναι πολύτιμες οι συμβουλές από έναν άνθρωπο με τη δική του "διαδρομή, εμπειρία και συμβολή στη δημοκρατική πορεία του τόπου, μετά τη μεταπολίτευση και όχι μόνο". Ο Ν. Κωνσταντόπουλος του ευχήθηκε να είναι πάντα δημιουργικές η παρουσία του και οι παρεμβάσεις του για το καλό του τόπου.