Live τώρα    
Μετά τις δεσμεύσεις του υπουργείου Υγείας / Ανεστάλη η επίσχεση εργασίας στο ΕΚΑΒ
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Μετά τις δεσμεύσεις του υπουργείου Υγείας / Ανεστάλη η επίσχεση εργασίας στο ΕΚΑΒ

Σε προσωρινή αναστολή της επίσχεσης εργασίας προχώρησαν οι εργαζόμενοι του Εθνικού Κέντρου Άμεσης Βοήθειας (ΕΚΑΒ), μετά τη δέσμευση του υπουργείου Υγείας για πληρωμή μέρους των δεδουλευμένων στις 27 Ιουνίου, ήτοι περίπου 1 εκατ. ευρώ από τα 3 εκατ. ευρώ τα οποία οφείλονται στους εργαζόμενους.

Σύμφωνα με την ενημέρωση που είχαν οι εργαζόμενοι, μέρος των χρημάτων που τους οφείλονται θα πιστωθούν άμεσα στους λογαριασμούς τους. Το ποσό θα περιλαμβάνει εξαιρέσιμα για τους μήνες Ιανουάριο, Φεβρουάριο και Μάρτιο 2015, αλλά και αποζημιώσεις για εκτός έδρας.

"Οι εργαζόμενοι του ΕΚΑΒ που διακατέχονται από αίσθημα ευθύνης απέναντι στους πολίτες, μετά και από τις σημερινές εξελίξεις ότι θα πληρωθούν στις 27/6/2015 ένα μέρος των χρημάτων που τους οφείλονται και την δέσμευση του υπουργού για την αποδέσμευση των χρημάτων για τη λειτουργία του Οργανισμού και την εξόφληση των εξαιρέσιμων και εκτός έδρας που εκκρεμούν, αναστέλλουν τις κινητοποιήσεις τους προσωρινά", αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του σωματείου των εργαζομένων στο ΕΚΑΒ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0