Live τώρα    
19°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Ελαφρές νεφώσεις
19 °C
16.4°C19.8°C
1 BF 82%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Σποραδικές νεφώσεις
14 °C
13.5°C15.5°C
1 BF 90%
ΠΑΤΡΑ
Σποραδικές νεφώσεις
17 °C
17.0°C18.7°C
4 BF 85%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Αραιές νεφώσεις
25 °C
24.8°C24.8°C
6 BF 47%
ΛΑΡΙΣΑ
Ομίχλη
12 °C
11.9°C13.4°C
0 BF 100%
Streaming πλατφόρμες / Τρεις εντελώς διαφορετικοί γυναικείοι ρόλοι σε διαφορετικά είδη
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Streaming πλατφόρμες / Τρεις εντελώς διαφορετικοί γυναικείοι ρόλοι σε διαφορετικά είδη

MOTHER

Τρεις εντελώς διαφορετικοί γυναικείοι ρόλοι σε διαφορετικά είδη. Η Τζένιφερ Λόπεζ στον ρόλο μιας επαγγελματίας δολοφόνου, η Τζένιφερ Γκάρνερ στον ρόλο μιας γυναίκας που ψάχνει τα ίχνη της μνήμης και η Ελίζαμπεθ Όλσεν στον ρόλο μιας νοικοκυράς των προαστίων που χάνει την ψυχραιμία της

Μια δολοφόνος σε ρόλο προστάτιδας

Τhe mother

Διαθέσιμο από το Netflix

MOTHER

Η κυκλοφορία του νέου εμπορικού οχήματος της Τζένιφερ Λόπεζ, το «Τhe mother», συμπίπτει χρονικά με το κινηματογραφικό στοίχημα του συζύγου της Μπεν Άφλεκ με τίτλο «Υπνωτιστές» («Hypnotic»). Η περιπέτεια του Άφλεκ βγήκε στους κινηματογράφους και απέτυχε παταγωδώς στα ταμεία, καθώς έφερε πίσω μόλις τα 5 από τα 65 εκατομμύρια που κόστισε η παραγωγή (χωρίς να υπολογίζονται τα έξοδα προώθησης). Αντιθέτως, το «Τhe mother» είναι η πρώτη υψηλού βεληνεκούς πρεμιέρα του Netflix εδώ και πολλούς μήνες και καρφώθηκε στις πρώτες θέσεις των προτιμήσεων των συνδρομητών σε όλο τον πλανήτη. Και τα δύο φιλμ είναι πρωτότυπα σενάρια (δεν είναι συνέχεια κάποιου franchise) και πρόκειται για ταινίες υπερβολικής δράσης με ανθρώπινους χαρακτήρες (δηλαδή χωρίς στολή). Είναι σχεδόν βέβαιο ότι αν είχαν κυκλοφορήσει αντίστροφα, το «Τhe mother» θα είχε καταποντιστεί στα ταμεία και το «Hypnotic» θα προβαλλόταν σε εκατομμύρια μικρές οθόνες ταυτόχρονα. Αυτό λέει κάτι για την ευκολία που σερβίρουν περιεχόμενο οι πλατφόρμες και για το δυσοίωνο μέλλον του εμπορικού κινηματογράφου των multiplex.

Στην ουσία τώρα, η Τζένιφερ Λόπεζ υποδύεται μια πληρωμένη δολοφόνο με προϋπηρεσία στο Αφγανιστάν, η οποία, αφού έμεινε έγκυος, εγκατέλειψε την ενεργό δράση γιατί διαπίστωσε ότι οι συνεργάτες της ήταν έμποροι παιδιών. Προτίμησε λοιπόν να καταδώσει το κύκλωμα trafficking και να μπει σε πρόγραμμα προστασίας μαρτύρων, κάτι που σήμαινε ότι έπρεπε να δώσει το παιδί της σε άλλη οικογένεια για να το μεγαλώσει. Όταν οι παλιοί της συνεργάτες αναζητούν τα ίχνη του παιδιού, τότε ξυπνάει η sniper μέσα της μαζί με το μητρικό ένστικτο προστασίας. Θα φανεί παράξενο, αλλά η Τζένιφερ Λόπεζ δείχνει ερμηνευτική πρόοδο και τρομερή αφοσίωση στη σωματικότητα της δράσης. Όσο την αφήνει τουλάχιστον να φανεί το υπερβολικά νευρώδες και αχρείαστα νευρικό μοντάζ που κατακλύζει τις σκηνές.

Ψυχολογική απειλή με περίβλημα κοινωνικού δράματος

The last thing he told me

Διαθέσιμο από την Apple TV+

THE LAST THING HE TOLD ME

Από την Τζένιφερ Λόπεζ, στην Τζένιφερ Γκάρνερ (εντελώς τυχαία) και στη δραματική μίνι σειρά αγωνίας με τίτλο «Το τελευταίο πράγμα που μου είπε». Η ιστορία είναι βασισμένη στο ομώνυμο βιβλίο της Λόρα Ντέιβ. Η ηρωίδα, η Χάνα, εργάζεται ως ξυλουργός και ο σύζυγός της Όουεν σε έναν σκιώδη τεχνολογικό κολοσσό. Μέχρι που μια μέρα το FBI κάνει έφοδο για να ελέγξει την εταιρεία και ο Όουεν εξαφανίζεται από παντού χωρίς να αφήσει ίχνος. Το μόνο που φτάνει στα χέρια της Χάνα είναι μια τσάντα με μετρητά μαζί με ένα σημείωμα που γράφει «Προστάτεψέ την» και αναφέρεται στην ανήλικη κόρη του. Η Χάνα δεν μπορεί να χωνέψει ότι ο άντρας με τον οποίο συζούσε δεν ήταν αυτός που έλεγε ότι είναι και αποφασίζει έτσι να ξεκινήσει τη δική της έρευνα γύρω από την εξαφάνισή του.

Η μίνι σειρά διαχειρίζεται το μυστήριο με άξονα τις ψυχολογικές μεταπτώσεις της ηρωίδας και την εσωτερική της πάλη με μια ενδεχόμενη σκληρή αλήθεια. Η Γκάρνερ υποδύεται μια γυναίκα που δεν ξέρει αν πρέπει να παλέψει για να αποκαταστήσει τη μνήμη του άντρα που αγάπησε ή να νιώσει τύψεις που εμπιστεύτηκε κάποιον εγκληματία με κρυφή ζωή. Οικονομικό στην αφήγηση, έντεχνο, καλόγουστο και σαφώς τηλεοπτικό στη φτιαξιά του. Ίσως κάποια «χιτσκοκικά» καρυκεύματα και μια παραπανίσια δόση σασπένς να έδιναν και μια έξτρα γεύση που λείπει.

Σαρδόνιο δράμα γύρω από έναν φρικτό φόνο

Love and death

Διαθέσιμο από την HBO max/Vodafone TV

LOVE AND DEATH

Σ’ αυτό το παράδοξο θρίλερ η οικογενειακή ευτυχία είναι μια ψευδαίσθηση που συντηρείται μόνο από την καθημερινή εικόνα που βγαίνει προς τη συντηρητική κοινωνία των ακριβών προαστίων. Η μίνι σειρά αφηγείται την αληθινή ιστορία της Κάντι Μοντγκόμερι, μιας νευρωτικής νοικοκυράς από το Τέξας που το 1980 κατηγορήθηκε για τη δολοφονία της φίλης της, με τον σύζυγο της οποίας διατηρούσε ερωτική σχέση. Η πολυάσχολη σύζυγος και μητέρα ήταν μόλις 31 ετών τη στιγμή της φριχτής και φαινομενικά αναίτιας δολοφονίας της άμοιρης φιλενάδας της Μπέτι. Οι δύο γυναίκες είχαν συναντηθεί για ένα μαγιό που χρειαζόταν η κόρη της Μπέτι για το μάθημα κολύμβησης. Το τι συνέβη εκείνη τη μέρα και κατέληξε σε άγρια σφαγή είναι το ερώτημα για το οποίο χρειάστηκε μια μεγάλη δίκη. Η Κάντι ισχυρίστηκε πως ήταν σε αυτοάμυνα, αλλά δεν έπεισε τους ενόρκους για το πώς χτύπησε σαράντα φορές με τσεκούρι τη σύζυγο του εραστή της.

Η σειρά εξερευνά την υπόκωφη βία πριν από το έγκλημα και η Ελίζαμπεθ Όλσεν ερμηνεύει μια γυναίκα που βυθίζεται από τις προσδοκίες του περίγυρού της, η οποία, όταν φτάνει στο φρικιαστικό έγκλημα, θαρρείς ότι είναι η πρώτη φορά που επιτρέπει στον εαυτό της να εκφράσει οτιδήποτε αληθινό. Η Όλσεν γίνεται ο ενσαρκωμένος εφιάλτης των νοικοκυρών που δεν έχουν ίχνος ιδιωτικής ζωής και απόλαυσης. Η ίδια ιστορία δραματοποιήθηκε επίσης στη μίνι σειρά «Candy: Φόνος στο Τέξας» το 2022 με πρωταγωνίστρια την Τζέσικα Μπιλ. Το «Candy» και το «Love and death» είναι οι δύο διαφορετικές όψεις της ίδιας γυναίκας, με τα όρια της ευτυχίας να είναι αδιόρατα και με την παλλόμενη ματιά της να ορίζει την κοινωνική δυσπραγία της. Η Όλσεν την κάνει να κομπάζει ανάμεσα στους ψυχαναγκασμούς της και να πάλλεται ανάμεσα στην ανάγκη για αποδοχή και στην ελεύθερη διαβίωση. Να μπερδεύεται απέναντι στην πίεση για κανονικότητα και, με παραβιασμένα τα οχυρά του συναισθηματικού της κόσμου, η ετοιμόρροπη ισορροπία να καταρρακώνεται με την ίδια να γίνεται μακελάρης. Όμως, όπως λέει σαρδόνια η Nina Simone στο τραγούδι της αρχής: «Please don’t let me be misunderstood»...

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL