Live τώρα    
"Μελίνα" ξανά στη Δραπετσώνα
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

"Μελίνα" ξανά στη Δραπετσώνα

Ευχάριστα νέα από τη Δραπετσώνα: Επαναλειτουργεί απόψε, έπειτα από τρία χρόνια "σιωπής", ο δημοτικός θερινός κινηματογράφος «Μελίνα» (Σωκράτους 65), με την ταινία "Ραντεβού στο Παρίσι" του Στάνλεϊ Ντόνεν. Έως τα τέλη Σεπτεμβρίου το πρόγραμμα των προβολών περιλαμβάνει ταινίες από τον κλασικό και τον σύγχρονο κινηματογράφο, καθώς και ειδικά αφιερώματα, ξεκινώντας την άλλη Τετάρτη 29 Ιουλίου με το αφιέρωμα στον Ροβήρο Μανθούλη: Θα προβληθούν σε ενιαίο πρόγραμμα τέσσερα ντοκιμαντέρ του σπουδαίου Έλληνα σκηνοθέτη, για τον Γιάννη Ρίτσο, τον Μίκη Θεοδωράκη, τη Μελίνα Μερκούρη, καθώς και το βραβευμένο ντοκιμαντέρ που ο Μανθούλης γύρισε στη Γαλλία, "Μπλουζ με σφιγμένα δόντια". Περισσότερες πληροφορίες και το αναλυτικό πρόγραμμα των προβολών στις ιστοσελίδες www.cinemelina.wordpress.com και www.keratsini-drapetsona.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0