Μια διαφορετική από τις περισσότερες άλλες συναυλία θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 3 Απριλίου στο «Gazarte», στην οποία ο Theodore (Θοδωρής Πολυχρονόπουλος) θα παρουσιάσει τον νέο του δίσκο. Έχουμε ήδη παρουσιάσει τον μόλις εικοσιτριάχρονο τραγουδοποιό και ερμηνευτή, ο οποίος εδώ και αρκετά χρόνια ακολουθεί μιαν επιτυχημένη πορεία στην Ευρώπη με έδρα του την Αγγλία, με συνέντευξή του που φιλοξενήσαμε πέρυσι το καλοκαίρι. Μετά λοιπόν από το ντεμπούτο album του 7 (2011), το οποίο άφησε πολύ καλές εντυπώσεις ο Theodore επιστρέφει τώρα με τον δεύτερο δίσκο του, It Is But it's Not, που θα παρουσιάσει για πρώτη φορά στο «Gazarte». Τη φωνή, το πιάνο και τα synthesizers του ιδίου θα συνοδεύσει ένα εξαιρετικό δεκαμελές (!) σχήμα που αποτελείται από δύο ηλεκτρικές κιθάρες, synthesizer, δύο βιολιά, βιόλα, τρομπόνι, κόρνο, μπάσο και ντραμς. Αξίζει να σημειωθεί ως ενδεικτικό της εκτίμησης που χαίρει ο Theodore ανάμεσα στους ομότεχνους του ότι στο synthesizer (αλλά και στο μεταλλόφωνο, την τρομπέτα και τα φωνητικά) θα είναι η γνωστή μας Μελεντίνη και στη μία από τις κιθάρες ο Βασίλης Ντοκάκης των No Clear Mind. Αν λοιπόν σας αρέσει το ατμοσφαιρικό rock μετά κλασικών «αποχρώσεων», θα σας προτείναμε ανεπιφύλακτα να παρακολουθήσετε αυτή τη συναυλία!
ΘΑΝΟΣ ΜΑΝΤΖΑΝΑΣ