Ενώ ο Σ. Χατζάκης επιμένει στην άρνησή του να παραιτηθεί από τη θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή, το Σωματείο Εργαζομένων του Εθνικού Θεάτρου, με επιστολή του, επανέρχεται στα αιτήματά του για διαφάνεια, ενώ παράλληλα αποδομεί τον "απολογισμό" που παρουσίασε για τη μέχρι τώρα θητεία του.
Συγκεκριμένα, παρά τη δέσμευση ότι θα τους δοθούν τα οικονομικά στοιχεία, "εντούτοις δώσατε ορισμένα στοιχεία στους δημοσιογράφους (μόνο για τα έσοδα, ενώ δεν είπατε τίποτα για τα έξοδα) και αποφεύγετε το σωματείο που ανακίνησε το όλο ζήτημα. Επιπλέον στο δελτίο Τύπου που εκδώσατε (17/3/2015) αναφέρετε ότι 'ο ετήσιος απολογισμός του έργου μου εγκρίθηκε πρόσφατα από το Δ.Σ.' Πότε ακριβώς πραγματοποιήθηκε το Δ.Σ. που ενέκρινε τον απολογισμό; Πότε σκοπεύετε να ενημερώσετε τους εργαζομένους;"
Ακόμη, στην επιστολή του το ΣΕΕΘ επανέρχεται ζητώντας για άλλη μια φορά "την ανάρτηση όλων των υφιστάμενων συμβάσεων όλων των συνεργατών στη Διαύγεια», ενώ υπενθυμίζει ότι σε συνάντηση με το σωματείο "δεσμευτήκατε να αναρτήσετε στη Διαύγεια τουλάχιστον τις συμβάσεις έργου που έχετε συνάψει εσείς ο ίδιος σαν σκηνοθέτης με το Εθνικό Θέατρο. Μέχρι τώρα αυτό δεν έχει γίνει" και, επιπλέον, "οι συμβάσεις των συντελεστών έχουν αφαιρεθεί από τους προϋπολογισμούς των έργων. Τώρα που δεν υπολογίζονται στους προϋπολογισμούς των έργων, πού καταχωρούνται;".
Όσο δε για το διαδικτυακό ραδιόφωνο που ανακοίνωσε, αναρωτιούνται: "Δεν έχει προχωρήσει η μηχανογράφηση του οργανισμού και δεν έχει διορθωθεί η ποιότητα και ταχύτητα της σύνδεσης του οργανισμού στο Διαδίκτυο αλλά προτεραιότητά σας είναι το διαδικτυακό ραδιόφωνο;".
Επιπλέον, οι εργαζόμενοι υπενθυμίζουν τις συστάσεις της Επιθεώρησης Εργασίας για επίλυση των ανισοτήτων και της διακριτικής μεταχείρισης των εκ περιτροπής εργαζόμενων, καθώς και για τη συμμόρφωση με τη Συλλογική Σύμβαση σε θέματα του προγραμματισμού, τον σχεδιασμό σε θέματα υγείας και ασφάλειας κ.ά.
Επαναλαμβάνουν δε "την αίσθησή μας ότι οι σπατάλες συνεχίζονται, αλλά και τη δυσαρέσκειά μας καθώς βλέπουμε να συνεχίζεται η πολιτική διπλών αμοιβών προς το προσωπικό, δημιουργώντας εργαζόμενους δύο ταχυτήτων και καλλιεργώντας κλίμα ευνοιοκρατίας".