H Nefeli Walking Undercover γράφει τραγούδια για το παιδί εντός του καθενός μας το οποίο δεν πρέπει ποτέ να χάνουμε, αλλά ακόμα και αν αυτό δυστυχώς συμβεί, καλό είναι να το ξαναβρίσκουμε. Πίσω βέβαια από αυτή τη δημιουργική περσόνα βρίσκεται μια κοπέλα που, παρά το νεαρό της ηλικίας της, είναι κάτι περισσότερο και από ώριμη. Αν και από πλευράς ακαδημαϊκής παιδείας η Νεφέλη Λιούτα είναι ακόμα τελειόφοιτος της Νομικής έχει προλάβει όχι μόνο να ολοκληρώσει τις σπουδές της στο βιολί και γενικότερα στη μουσική, αλλά να είναι πλέον καθηγήτρια του οργάνου της, δημιουργεί «μουσικά παραμύθια», αλλά κυρίως βέβαια τραγούδια.
Τραγούδια που συνδυάζουν μια στιχουργική -«υποψιασμένη» όμως- αθωότητα με μια «παιδική» ίσως επιφανειακά και κάποιες φορές και ενορχηστρωτικά, αλλά δεόντως νεωτερική συνθετικά και δομικά μουσική. Tην πρώτη σειρά τους με τίτλο «Τα Μολύβια - Κομάντος» έχει ήδη δημοσιοποιήσει, κατ' αρχήν κυκλοφορώντας τα σε ψηφιακή μορφή μόνη της το '11 και στη συνέχεια, όπως ίσως θα θυμάστε, πέρυσι σε CD μαζί με το μηνιαίο μουσικό ένθετο της "Αυγής", την Κόκκινη Καρφίτσα και ήδη ετοιμάζει τον δεύτερο δίσκο της. Καθόλου λίγα και ευκαταφρόνητα πράγματα δηλαδή για κάποια που μόλις συμπλήρωσε τα είκοσι πέντε χρόνια της...
Γι' αυτό λοιπόν σας προτείνουμε ανεπιφύλακτα να παρακολουθήσετε τη Nefeli Walking Undercover που μαζί με την πενταμελή μπάντα της (η οποία, εκτός από τον αδελφό της Ρωμανό Λιούτα στην ηλεκτρική κιθάρα, περιλαμβάνει ακόμα ακουστική κιθάρα, κλαρινέτο και ντραμς συν άλλη μια κοπέλα στα φωνητικά) εμφανίζεται απόψε στο «Six D.O.G.S». Η συναυλία θα ξεκινήσει στις 21.30 και η είσοδος είναι 6 ευρώ.
ΘΑΝΟΣ ΜΑΝΤΖΑΝΑΣ