Τη νίκη του αγώνα των πολιτών της Χαλκίδας σηματοδοτεί ο οριστικός χαρακτηρισμός της Δημοτικής Αγοράς ως διατηρητέας στο σύνολό της, μετά και το τελευταίο βήμα που έγινε στο... παρά ένα των εκλογών, με την υπογραφή υπουργικής απόφασης η οποία υιοθετεί την κοινή γνωμοδότηση των ΚΑΣ-ΚΣΝΜ. Μια ηθική νίκη των κατοίκων και του πολύχρονου αγώνα τους για τη σωτηρία της Αγοράς, μια περιβαλλοντική νίκη για την πόλη και μια σημαντική ευκαιρία για τη δημοτική αρχή.
Η τελική απόφαση, όπως διαμορφώθηκε, διατηρεί στο σύνολο της τη Δημοτική Αγορά Χαλκίδας, χωρίς να επιτρέπει κατεδαφίσεις, ωστόσο είναι αρκετά ευέλικτη ώστε να επιτρέπει προσαρμογές στη σημερινή πραγματικότητα και ξαναζωντάνεμα του ιστορικού συγκροτήματος, βάσει συνολικής ολοκληρωμένης μελέτης που θα στηρίζεται σε σύγχρονες αντιλήψεις.
Σύμφωνα με την απόφαση, που κηρύσσει τη μετωπική πτέρυγα ως μνημείο και διατηρεί το περίγραμμα και τον όγκο των υπολοίπων τμημάτων, καθορίζονται χρήσεις γης συμβατές με τον ιστορικό χαρακτήρα της Δημοτικής Αγοράς ως χώρου κοινωνικής συγκέντρωσης και συναλλαγής κοινού, δηλαδή πολιτιστικές, εμπορικές, εστίασης και ψυχαγωγίας, με στόχο την απόδοση σε αυτή, εκ νέου, των χαρακτηριστικών Δημοτικής Αγοράς.
Σε ανακοίνωσή της, η Ομάδα Πρωτοβουλίας Πολιτών, διευκρινίζει ότι δεν αισθάνεται «απέναντι στη σημερινή (ή οποιαδήποτε άλλη) δημοτική αρχή" και ότι βασίζεται "στην προσωπική διαβεβαίωση του δημάρχου για την πλήρη συμμόρφωσή του στις τελευταίες αποφάσεις", ενώ χαιρετίζει τους χιλιάδες που "ανταποκρίθηκαν εμπράκτως στις ευθύνες που αναλογούν στους πολίτες για τη διατήρηση της ιστορικής μνήμης και την εξέλιξη της σε σφύζουσα πραγματικότητα".