Live τώρα    
ΣΥΡΙΖΑ - ΠΣ / Ένας ακόμη εργαζόμενος νεκρός στο Ελληνικό, θύμα της απουσίας μέτρων ελέγχου
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΣΥΡΙΖΑ - ΠΣ / Ένας ακόμη εργαζόμενος νεκρός στο Ελληνικό, θύμα της απουσίας μέτρων ελέγχου

NEKΡΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
(ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI)

«Το 2025 εξελίσσεται σε χρονιά όνειδος για την προστασία της εργασίας στη χώρα μας, με πάνω από 180 νεκρούς και 270 τραυματίες εργαζόμενους από την αρχή του έτους», σημειώνουν ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ Νίκος Παππάς και ο τομεάρχης Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Γιώργος Γαβρήλος, μετά το νέο θανατηφόρο εργατικό δυστύχημα στο εργοτάξιο της επένδυσης στο Ελληνικό ζητώντας την άμεση κινητοποίηση της πολιτείας και συγκεκριμένες απαντήσεις από το υπουργείο Εργασίας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όπως επισημαίνουν, σε ερώτησή τους στην υπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως «η δραματική αύξηση των δυστυχημάτων «δεν είναι σύμπτωση» ούτε «στατιστικό λάθος», αλλά «το άμεσο αποτέλεσμα των πολιτικών επιλογών της κυβέρνησης της Ν.Δ.», η οποία «απορρύθμισε πλήρως την αγορά εργασίας και υποβάθμισε τους ελεγκτικούς μηχανισμούς».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το πρόσφατο περιστατικό, όπου ένας 25χρονος εργάτης «έχασε τη ζωή του μετά από πτώση από τον δεύτερο όροφο οικοδομής», επιβεβαιώνει -όπως τονίζουν- τη ζοφερή πραγματικότητα στα εργοτάξια.

Στο εργοτάξιο του Ελληνικού, σύμφωνα με το σωματείο των εργαζομένων, «δεν τηρούνταν τα μέτρα ασφαλείας», καθώς «δεν υπήρχαν ούτε κουπαστές, ούτε κιγκλιδώματα». Ταυτόχρονα, οι καταγγελίες για απασχόληση το Σάββατο και εξαντλητικά ωράρια ενισχύουν, όπως δηλώνει το σωματείο, ότι «αυτά είναι τα αποτελέσματα της 13ης εργασίας, της εντατικοποίησης και της συνεχόμενης εργασίας για τους στόχους και τα χρονοδιαγράμματα της εταιρείας».

Οι Ν. Παππάς και Γ. Γαβρήλος ζητούν από την υπουργό Εργασίας Νίκη Κεραμέως συγκεκριμένες απαντήσεις για τους ελέγχους που έχουν διενεργηθεί στους χώρους των εργοταξίων της επένδυσης στο Ελληνικό, τις τυχόν καταγγελίες για ελλιπή μέτρα προστασίας και το σχέδιο της κυβέρνησης της Ν.Δ. για να σταματήσει η αιματηρή αυτή πορεία. Παράλληλα, καλούν την κυβέρνηση να τοποθετηθεί ευθέως στο κρίσιμο ερώτημα: Αν προτίθεται «να πάρει πίσω τους αντεργατικούς νόμους της που έχουν αποδομήσει τα εργασιακά δικαιώματα και την Υγεία και την Ασφάλεια στην Εργασία».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0