Αλλαγές και στην Πειραιώς φέρνει ο ανασχηματισμός της επικοινωνιακής ομάδας που περιβάλλει τον Κυριάκο Μητσοτάκη. Έτσι, νέα εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ αναλαμβάνει η Αλεξάνδρα Σδούκου, μετά τη μετακόμιση του Νίκου Ρωμανού στο Μαξίμου, όπου θα έχει το πόστο του διευθυντή Ψηφιακής Επικοινωνίας του πρωθυπουργού.
Η Αλεξάνδρα Σδούκου, πρώην υφυπουργός Ενέργειας, είχε μείνει «εκτός» κυβέρνησης στον τελευταίο ανασχηματισμό, αν και πριν ανακοινωθεί διέρρεε τόσο ότι θα παραμείνει στο κυβερνητικό σχήμα όσο και το ότι ενδέχεται να υπουργοποιηθεί. Η τοποθέτησή της έτσι στη θέση του εκπροσώπου Τύπου της ΝΔ θεωρείται ότι είναι μια προσπάθεια να «χρυσωθεί» το πικρό χάπι της απομάκρυνσής της από το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας.