Live τώρα    
29°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Ελαφρές νεφώσεις
29 °C
27.1°C29.6°C
5 BF 38%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Αίθριος καιρός
29 °C
26.6°C30.9°C
2 BF 57%
ΠΑΤΡΑ
Αίθριος καιρός
32 °C
30.9°C32.1°C
2 BF 36%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Ελαφρές νεφώσεις
27 °C
25.8°C29.3°C
5 BF 64%
ΛΑΡΙΣΑ
Ελαφρές νεφώσεις
29 °C
28.4°C28.9°C
0 BF 51%
Ακτοπλοϊκά εισιτήρια / «Αυξάνονται πάνω από 30% και το υπουργείο απλώς παρακολουθεί»
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Ακτοπλοϊκά εισιτήρια / «Αυξάνονται πάνω από 30% και το υπουργείο απλώς παρακολουθεί»

ΠΛΟΙΟ
EUROKINISSI/ΜΠΑΛΩΜΑΤΙΝΗ ΝΕΚΤΑΡΙΑ

Οι νέες αυξήσεις των τιμών στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια θα είναι 5%-10% επιπλέον του 20%-30-% που έχει ήδη υπάρξει στα εισιτήρια, επεσήμανε ο  βουλευτής Κυκλάδων του ΣΥΡΙΖΑ - ΠΣ Νίκος Συρμαλένιος και ζήτησε να μάθει ποια θα είναι η αντιμετώπιση του Υπουργείου απέναντι σε αυτή την ακρίβεια που καλπάζει, όταν έχει ήδη ξεκινήσει η τουριστική περίοδος και οι Έλληνες πολίτες μεσαίου και χαμηλού εισοδήματος δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν, ώστε να φύγουν λίγες μέρες και να κάνουν διακοπές είτε στα νησιά τους είτε ως επισκέπτες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μιλώντας στην Ολομέλεια κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής με θέμα «Κύρωση Κώδικα νομοθεσίας θαλάσσιων ενδομεταφορών και δικαιωμάτων επιβατών» τόνισε ότι για την ακτοπλοΐα η« κωδικοποίηση αφορά τον ν. 2932 και τις τροποποιήσεις του ν. 2932 μέχρι σήμερα, δηλαδή έχουμε μια εμπειρία είκοσι ενός χρόνων.

Όμως αυτά τα είκοσι ένα χρόνια τι διαπιστώνουμε; Πρώτον, η ακτοπλοΐα στην Ελλάδα είναι υπόθεση αποκλειστικά των ιδιωτικών ακτοπλοϊκών εταιρειών. Δεύτερον, έχει συγκροτηθεί και συγκροτείται ένα ολιγοπώλιο από κάποιους ακτοπλόους ή ένα-δύο ακτοπλόους που έχουν το 80% της ακτοπλοϊκής πίτας. Αυτό σημαίνει ότι επιβάλλουν τους δικούς τους όρους και το Υπουργείο κάνει τον τροχονόμο. Τρίτον, δεν έχουμε γραμμές δημοσίου συμφέροντος που να εξυπηρετούν την κοινή ωφέλεια. Κανονικά οι γραμμές δημοσίου συμφέροντος θα έπρεπε να είναι γραμμές κοινής ωφέλειας, δηλαδή, να εξυπηρετούν την πολύ μεγάλη πλειοψηφία, όλο το σύνολο των νησιωτικών περιοχών.  

Επίσης, οι μισθοί των ναυτεργατών παραμένουν στάσιμοι και καρκινοβατεί και η υπόθεση των συλλογικών συμβάσεων. Το μεταφορικό ισοδύναμο απαξιώνεται από την κυβέρνηση, διότι επειδή ήταν μια εμβληματική μεταρρύθμιση του ΣΥΡΙΖΑ, και το πληρώνει τόσο καθυστερημένα που φαίνεται ότι με το ζόρι το επιβάλλει η κοινή γνώμη. Τέλος, δεν υπάρχει προγραμματισμός των δρομολογίων, παρά τη ραγδαία αύξηση της τουριστικής κίνησης».

Υπενθυμίζεται ότι τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια έχουν γίνει απλησίαστα ενώ αυξημένα έως και 10%-15% είναι και τα καταλύματα που σε συνδυασμό μεταξύ τους κάνουν ακόμα πιο ακριβό το όνειρο των διακοπών στη νησιωτική Ελλάδα για τους περισσότερους Έλληνες σύμφωνα με ρεπορτάζ της Αυγής.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL