Live τώρα    
Αττικό Άλσος / Υποχώρηση Πατούλη για την ελεύθερη άθληση
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Αττικό Άλσος / Υποχώρηση Πατούλη για την ελεύθερη άθληση

ΠΑΡΚΟ

Κατά την χθεσινή συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου, και αφού η Διοίκηση της Περιφέρειας Αττικής, αρνιόταν όλο το προηγούμενο διάστημα να γίνει συζήτηση επί της ουσίας, όπως ζητούσε η σύσσωμη η Αντιπολίτευση, αναγκάστηκε να παραδεχθεί ότι έχουν ανακύψει σοβαρά προβλήματα από την εφαρμογή της Προγραμματικής Σύμβασης ανάμεσα στην Περιφέρεια και την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού.

Η σύμβαση αφορά του χώρους άθληση στο Αττικό Πάρκο που παραχωρούνταν σε ένα ιδιωτικό αθλητικό σωματείο για 6 χρόνια, καθιστώντας ουσιαστικά αδύνατη την ελεύθερη πρόσβαση των αθλούμενων πολιτών σε αυτούς.

Η Διοίκηση της Περιφέρειας αναγκάστηκε μετά από πιέσεις , από δεκάδες αθλούμενους πολίτες και την κοινή δράση της Δημοκρατικής Αντιπολίτευσης του Περιφερειακού Συμβουλίου, να το συζητήσει και να δεσμευτεί να αλλάξει την μονομερή σύνθεση της Επιτροπής Παρακολούθησης της Προγραμματικής Σύμβασης, την οποία αποτελούν μόνο στελέχη της Διοικούσας Παράταξης, κάτι το οποίο δεν συμβαίνει στις υπόλοιπες Επιτροπές Παρακολούθησης Συμβάσεων και έργων.

Δεσμεύτηκε ότι σε ένα μήνα θα επανέλθει το ζήτημα για συζήτηση με προτάσεις τις οποίες θα διερευνήσει η Επιτροπή παρακολούθησης της Προγραμματικής Σύμβασης.

Σε προηγούμενη Συνεδρίαση η Διοίκηση είχε αρνηθεί να συζητηθεί το Θέμα, οπότε το σύνολο των Παρατάξεων της Δημοκρατικής Αντιπολίτευσης προσέφυγε σε σχετική διάταξη του Κανονισμού του Περιφερειακού Συμβουλίου, που προβλέπει την ένταξη θέματος στην Ημερήσια Διάταξη με υπογραφές του 1/3 των Περιφερειακών Συμβούλων (34). Μάλιστα συγκεντρώθηκαν 46 υπογραφές.

Η άμεση ανάκληση της σύμβασης παραχώρησης, που ήταν η κοινή πρόταση της Δημοκρατικής Αντιπολίτευσης, δεν έγινε δεκτή  με οριακή πλειοψηφία 49-48, με την αρχική καταμέτρηση να δίνει το αντίστροφο αποτέλεσμα.

Αθλούμενοι πολίτες σημειώνουν χαρακτηριστικά μετά το Περιφερειακό Συμβούλιο ότι «είναι ξεκάθαρο ότι ο Όμιλος είναι υπό επιτήρηση, ότι τα γήπεδα ΔΕΝ είναι ιδιωτικός χώρος από τον οποίο μπορεί να μας διώχνει (υπό την απειλή σύλληψης ) η αστυνομία και ότι είμαστε μια ανάσα από τη δικαίωση, για την οποία θα συνεχίσουμε να πιέζουμε με κάθε τρόπο! Να φύγουν τα λουκέτα ΤΩΡΑ!»

Όπως αναφέρουν οι πολίτες, ο ίδιος ο Αντιπεριφερειάρχης Κεντρικού Τομέα Αθηνών κος Δημόπουλος δήλωσε ότι τα κλειδωμένα γήπεδα εμποδίζουν την ελεύθερη άθληση των πολιτών και την πρόσβαση των σχολείων, ενώ  είναι προβληματικά διότι δίνουν την εντύπωση (!) ιδιωτικού χώρου. «Αποφασίστηκε ότι ο όμιλος είναι υπό την επιτήρηση της Επιτροπής Παρακολούθησης της εν λόγω σύμβασης για ένα μήνα».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0