Σε μια κίνηση στην κατεύθυνση εξεύρεσης λύσης μεταξύ των εταίρων και της χώρας, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Πρ. Παυλόπουλος επικοινώνησε τηλεφωνικά χθες το πρωί με τον πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ζ.Κλ. Γιούνκερ.
Ο εκπρόσωπος της Κομισιόν Μαργαρίτης Σχοινάς επιβεβαίωσε ότι ο Ζ.Κλ. Γιούνκερ δέχθηκε το πρωί τηλεφώνημα από τον Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας, ο οποίος εξέφρασε την εκτίμησή του προς τον πρόεδρο της Κομισιόν για τις προσπάθειες που καταβάλλει όλο αυτό το διάστημα για εξεύρεση λύσης στο ελληνικό ζήτημα.