Προεκλογική συγκέντρωση της Ν.Δ. θύμισε η χθεσινή συγκέντρωση του "Μένουμε Ευρώπη" στην πλατεία Συντάγματος. Πολλοί βουλευτές της ΝΔ (Άδ. Γεωργιάδης, Ν. Δένδιας, Β. Κικίλιας, Κ. Τασούλας, Γ. Βρούτσης, Γ. Κουμουτσάκος κ.ά.) βρέθηκαν στο Σύνταγμα και έδειξαν ότι γνωρίζονται προσωπικά με τους διαδηλωτές.
Το αίτημα ήταν η παραμονή της χώρας στο ευρώ και την Ε.Ε. Οι συγκεντρωμένοι, κρατώντας σημαίες της Ελλάδας και της Ε.Ε., ανέβηκαν από τη ράμπα του Άγνωστου Στρατιώτη και εισήλθαν στον προαύλιο χώρο της Βουλής. Οι αστυνομικές δυνάμεις δεν τους εμπόδισαν, ενώ η φρουρά της Βουλής, όπως έκανε και σε άλλες περιπτώσεις, περιορίστηκε να κλείσει το κεντρικό κτήριο του Κοινοβουλίου.