Με τίτλο «Καμιά συμφωνία σε βάρος των λαϊκών συμφερόντων - Οι κόκκινες γραμμές υπάρχουν, όταν τηρούνται» περισσότεροι από 800 πολίτες έχουν υπογράψει -και η συλλογή συνεχίζεται-, κείμενο που διακινείται με πρωτοβουλία του Δικτύου για τα Πολιτικά και Κοινωνικά Δικαιώματα. Ανάμεσά τους και δώδεκα μέλη της Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ, οι Ελθ. Αγγελοπούλου, Π. Βωβός, Λ. Κιτσαντά, Κ. Κνήτου, Χ. Ματσούκα, Μ. Μπαρσέφσκη, Μ. Μπόλαρη, Ν. Νικολάου, Κ. Νοτοπούλου, Δ. Παπαδάτος - Αναγνωστόπουλος, Τ. Τσίτσοβιτς και Μ. Υδραίος.
Τα κυριότερα σημεία του συλλογικού κειμένου έχουν ως εξής:
«Για εμάς, η συμφωνία που μπορεί να γίνει αποδεκτή είναι αυτή που:
* Θα επιτρέπει τις αυξήσεις στους κατώτερους μισθούς και συντάξεις, τη θέσπιση συλλογικών συμβάσεων και την απαγόρευση των ομαδικών απολύσεων.
* Θα εντείνει τη φορολόγηση των μεγάλων εισοδημάτων και του πλούτου, μειώνοντας αντίστοιχα την έμμεση φορολογία.
* Θα περιλαμβάνει δραστική μείωση του χρέους και επιμήκυνση του χρόνου αποπληρωμής του υπόλοιπου.
* Θα βάζει τέλος στις ιδιωτικοποιήσεις και την περαιτέρω εκποίηση των κοινών αγαθών.
Αν δεν εξασφαλίζονται αυτά τα στοιχειώδη λαϊκά δικαιώματα, δεν πρέπει να συναφθεί συμφωνία και βεβαίως δεν πρέπει να πληρωθούν οι επόμενες δόσεις.
Προφανώς, αντιλαμβανόμαστε τις δυσκολίες μιας τέτοιας λύσης και τις ενδεχόμενες συνέπειές της, ωστόσο αρνούμαστε να αποδεχτούμε τη συνέχιση της μνημονιακής καταστροφής των εργασιακών και κοινωνικών δικαιωμάτων στο όνομα της παραμονής στο ευρώ».
Η συλλογή υπογραφών πλέον συνεχίζεται στο ψήφισμα Avaaz https://secure.avaaz.org/el/petition/Stin_elliniki_kyvernisi_Sas_kaloyme_na_tirisete_tis_kokkines_grammes/