Μέσα από τις συνεντεύξεις των υπουργών και στελεχών τέθηκαν ειδικότερα ζητήματα της διαπραγμάτευσης.
Επί παραδείγματι ο υπουργός Οικονομικών Γιάνης Βαρουφάκης επιχειρηματολόγησε -μέσω της συχνότητας των «Παραπολιτικών»- ότι το πρόβλημα με τον ΦΠΑ δεν είναι οι χαμηλοί συντελεστές, αλλά η χαμηλή εισπραξιμότητα. Στον αντίποδα, «ο μόνος τρόπος να αυξήσεις τις εισπράξεις σου, είναι να μειώσεις τους συντελεστές». Ενώ για το θέμα του ΦΠΑ στα νησιά ο υπουργός, που είναι σε ανοιχτή γραμμή με βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ από τη νησιωτική Ελλάδα, κατέθεσε δύο δεσμεύσεις: Πρώτον, ότι δεν θα αλλάξει κάτι πριν από τον Σεπτέμβριο και, δεύτερον, αν εξομοιωθεί τελικώς ο ΦΠΑ, τότε θα αναζητηθούν τρόποι αποζημίωσης των μόνιμων κατοίκων μέσω άλλων φορολογικών ρυθμίσεων. Αναφορικά με τον ΕΝΦΙΑ, ανακοίνωσε ότι μετά την ολοκλήρωση της διαπραγμάτευσης, το υπουργείο Οικονομικών θα αναζητήσει ισοδύναμα μέτρα.
«Κάθετα εναντίον» δήλωσε, τέλος, στο αίτημα για ιδιωτικοποίηση της ΔΕΗ ο Γ. Βαρουφάκης επικαλούμενος μάλιστα τη διεθνή εμπειρία: «Δεν έχει υπάρξει ποτέ στην ιστορία της ανθρωπότητας μία ιδιωτικοποίηση της ηλεκτρικής ενέργειας, η οποία να έχει πετύχει». Από την πλευρά του, ο Θ. Δρίτσας, μιλώντας για τον Οργανισμό Λιμένος Πειραιώς, επανέλαβε πως εξακολουθεί να θεωρεί «μεγάλο λάθος την ιδιωτικοποίησή του».