Live τώρα    
ΑΠΟ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΡΙΖΑ: / Aπό κυβέρνηση και ΣΥΡΙΖΑ: Ασπίδα στις κόκκινες γραμμές
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΑΠΟ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΡΙΖΑ: / Aπό κυβέρνηση και ΣΥΡΙΖΑ: Ασπίδα στις κόκκινες γραμμές

Μέσα στην εβδομάδα που πέρασε, υπουργοί της κυβέρνησης και κορυφαία κομματικά στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ υπογράμμιζαν είτε σε συνεντεύξεις τους είτε στη διαδήλωση της 1ης Μαΐου το απαραβίαστο των κόκκινων γραμμών που συλλογικά έχουν μπει.

Για «βαθιά κόκκινες γραμμές» έκανε χαρακτηριστικά λόγο -από την πρωτομαγιάτικη συγκέντρωση, σημειωτέον- ο υπουργός Εργασίας Πάνος Σκουρλέτης και συμπλήρωσε ότι «αυτά που υποσχεθήκαμε τα τηρούμε».

Ενώ ο υπουργός Οικονομίας Γιώργος Σταθάκης χαρακτήριζε (στον Alpha) ως «υπέρτατη κόκκινη γραμμή, που σωστά κρατά η κυβέρνηση, την άρνηση επιπρόσθετων υφεσιακών μέτρων, δηλαδή νέων δημοσιονομικών μέτρων (π.χ. μείωση μισθών και συντάξεων), που θα έχουν σαν αποτέλεσμα νέα ύφεση στην οικονομία».

Από την πλευρά του, ο υπουργός Παραγωγικής Ανασυγκρότησης Παναγιώτης Λαφαζάνης σε δήλωσή του στην εφημερίδα «Αγορά», χθες, προειδοποιούσε τους δανειστές ότι «αν στόχος των κυρίαρχων κύκλων της Ε.Ε. και του ∆ΝΤ είναι να βάλουν την ιστορική ελληνική Αριστερά να λερώσει τα χέρια της μέσα σε μια συμφωνία αντεργατικού και νεοφιλελεύθερου βούρκου, προκειμένου να πνίξουν κάθε αριστερή προοπτική για τις επόμενες δεκαετίες σε Ελλάδα και Ευρώπη, χτυπούν λάθος πόρτα».

Ταυτοχρόνως, ο αν. υπουργός Κοινωνικής Ασφάλισης Δημήτρης Στρατούλης σημείωνε με έμφαση «η κυβέρνηση δεν έχει να δώσει τίποτα. Εργαζόμενοι και συνταξιούχοι δεν αντέχουν άλλη λεηλασία στα εισοδήματά τους».

Μια άλλη διάσταση έθετε ο υπουργός Εσωτερικών Νίκος Βούτσης, καθώς, πέραν της όποιας διαπραγμάτευσης, έχει διαπιστωθεί και μια «τιμωρητική λογική» εκ μέρους νεοφιλελεύθερων κύκλων της Ευρώπης, που προσπαθούν «να λυγίσουν το παράδειγμα της Αριστεράς, θέλουν να χτυπήσουν την απόφαση του ελληνικού λαού», έτσι όπως αυτή καταγράφηκε στην πρόσφατη εκλογική ετυμηγορία (από συνέντευξή του στο Mega). Υπόμνηση κρίσιμη όσο και αναγκαία όσο διαρκούν οι διαπραγματεύσεις...

Όμως -και αυτό είναι το σημαντικότερο- οι πολίτες περιβάλλουν με εμπιστοσύνη την κυβέρνησή τους. Το «γιατί» το εξηγούσε η εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ Ράνια Σβίγκου: «Δεν έχουμε αφήσει κανέναν να αμφιβάλει ότι υπερασπιζόμαστε τα συμφέροντα του ελληνικού λαού και όχι κάποιων ολιγαρχών, κάποιων ξένων και εγχώριων συμφερόντων». Και ο κόσμος το βλέπει αυτό και το επιδοκιμάζει προφανώς.

Ν.ΠΑΠ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0