Live τώρα    
Αλ.Τσίπρας: Αγώνας για δημοκρατία και αξιοπρέπεια
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Αλ.Τσίπρας: Αγώνας για δημοκρατία και αξιοπρέπεια

Με ένα τουίτ που απηχεί τις διαθέσεις της μεγάλης πλειοψηφίας της ελληνικής κοινωνίας, ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, χαιρετίζοντας τους αγώνες των εργαζομένων και τιμώντας την Εργατική Πρωτομαγιά, τόνισε: "Οι αγώνες μας για κατοχύρωση και διεύρυνση των δικαιωμάτων μας, για Δημοκρατία, για ζωή με Aξιοπρέπεια θα νικήσουν".

Στην πλατεία Κλαυθμώνος, στην κεντρική συγκέντρωση των συνδικάτων, έδωσαν το "παρών" αρκετοί υπουργοί και βουλευτές της κυβέρνησης, που τόνισαν την ανάγκη επίτευξης συμφωνίας με τους δανειστές, χωρίς όμως να παραβιαστούν οι "κόκκινες γραμμές" που έχουν τεθεί από την αρχή των διαπραγματεύσεων.

Π. Λαφαζάνης: Θετική συμφωνία χωρίς μνημονιακά μέτρα

"Η εργατική τάξη της χώρας μας και ο ελληνικός λαός στηρίζει τις σκληρές διαπραγματεύσεις της κυβέρνησης για μια θετική συμφωνία" ανέφερε αρχικά ο υπουργός.

Και πρόσθεσε: «Μια συμφωνία συμβατή με το ριζοσπαστικό πρόγραμμα της κυβέρνησης με τις ριζοσπαστικές δεσμεύσεις. Έχουμε εμπιστοσύνη στον ελληνικό λαό, που μας δίνει δύναμη και κουράγιο».

Σύμφωνα με τον Π. Λαφαζάνη η ελληνική κυβέρνηση θα μείνει πιστή στο πρόγραμμα το οποίο έχει εξαγγείλει. «Με τον λαό δίπλα μας ξέρουμε ότι μπορούμε να πάμε μπροστά. Δεν πρόκειται η ελληνική κυβέρνηση να εγκαταλείψει το πρόγραμμά της» τόνισε χαρακτηριστικά.

Μάλιστα ο υπουργός Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Ενέργειας και Περιβάλλοντος ξεκαθάρισε ότι η ελληνική κυβέρνηση δεν είναι διατεθειμένη να δεχθεί μια συμφωνία που θα οδηγεί σε νέα Μνημόνια.

«Δεν πρόκειται να αποδεχθούμε μία συμφωνία η οποία θα μας πηγαίνει πίσω και στην ουσία θα επαναφέρει στη χώρα Μνημόνια και μνημονιακές αγκυλώσεις και δουλείες. Η Ελλάδα άλλαξε σελίδα, η φετινή Πρωτομαγιά το δείχνει, το επιβεβαιώνει και ο ελληνικός λαός θέλει να πάμε μπροστά και θα πάμε μπροστά» κατέληξε ο Π. Λαφαζάνης.

Π. Σκουρλέτης: Οι κόκκινες γραμμές παραμένουν βαθιά κόκκινες

Για μάχη της κυβέρνησης στον τομέα των εργασιακών δικαιωμάτων έκανε λόγο ο υπουργός Εργασίας, ο οποίος είπε ότι ο συγκεκριμένος αγώνας είναι η καλύτερη απόδοση τιμής στην εργατική Πρωτομαγιά.

Σύμφωνα με τον Πάνο Σκουρλέτη οι κόκκινες γραμμές της κυβέρνησης παραμένουν βαθιά κόκκινες, ενώ υπογράμμισε ότι «αυτά που υποσχεθήκαμε τα τηρούμε».

Δ. Στρατούλης: Η κυβέρνηση δεν έχει να δώσει τίποτα

Οι «κόκκινες» γραμμές της κυβέρνησης δεν είναι απλά «κόκκινες», είναι «κατακόκκινες», διαβεβαίωσε ο αναπληρωτής υπουργός Κοινωνικής Ασφάλισης, Δημήτρης Στρατούλης, ο οποίος συμμετείχε στην απεργιακή συγκέντρωση των συνδικάτων.

Η κυβέρνηση θα παραμείνει σταθερή στις απόψεις της έως το τέλος, υπογράμμισε ο κ. Στρατούλης και σημείωσε: «Η κυβέρνηση δεν έχει να δώσει τίποτα. Εργαζόμενοι και συνταξιούχοι δεν αντέχουν άλλη λεηλασία στα εισοδήματά τους».

Γ. Βαρουφάκης: Ζωντανή η εργατική τάξη

Το "παρών" στην πλατεία Κλαυθμώνος έδωσε και ο υπουργός Οικονομικών Γιάνης Βαρουφάκης, που συγκέντρωσε το ενδιαφέρον των συγκεντρωμένων και των ΜΜΕ.

«Η εργατική τάξη είναι ζωντανή και αναδιοργανώνει τη φωνή της» δήλωσε ο υπουργός Οικονομικών, ωστόσο απέφυγε να αναφερθεί στην πορεία των διαπραγματεύσεων παρά τις επίμονες ερωτήσεις που δέχθηκε.

Ο υπουργός Οικονομικών άνοιξε διάλογο με τους εργαζόμενους και τους πολίτες που ήταν συγκεντρωμένοι, δέχθηκε τα θετικά τους σχόλια για τη στάση του στις διαπραγματεύσεις, ενώ σε συζήτηση με εκπρόσωπο των γερμανικών συνδικάτων συμφώνησε ότι "οι δύο λαοί δεν έχουν να χωρίσουν τίποτα".

Παρόντες ακόμα στην πλατεία Κλαυθμώνος ήταν ακόμα ο υπουργός Εσωτερικών Νίκος Βούτσης, η αναπληρώτρια υπουργός Οικονομικών Νάντια Βαλαβάνη, ο αντιπρόεδρος της Βουλής Αλέξης Μητρόπουλος και η περιφερειάρχης Αττικής Ρένα Δούρου.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0