Live τώρα    
ΚΚΕ / ΚΚΕ: Δεν άλλαξε τίποτα μετά την επταμερή
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΚΚΕ / ΚΚΕ: Δεν άλλαξε τίποτα μετά την επταμερή

Δεν "είδε" κάποιο θετικό στοιχείο το ΚΚΕ από την επταμερή συνάντηση που διεξήχθη το βράδυ της Πέμπτης στις Βρυξέλλες μετά από το αίτημα του Έλληνα πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα. Το κόμμα ισχυρίζεται ότι η κυβέρνηση συνεχίζει την ίδια πολιτική με αυτήν της προηγούμενης.

"Η χθεσινή (σ.σ.: προχθεσινή) συνάντηση, που επιβεβαίωσε την αντιλαϊκή συμφωνία της 20ής Φεβρουαρίου και την ταχύτερη υλοποίησή της, αποδεικνύει ότι ο λαός δεν έχει να περιμένει τίποτα θετικό ούτε απ' τις διαπραγματεύσεις στην Ε.Ε. ούτε από τη συνάντηση με τη Μέρκελ που ακολουθεί" σημείωσε το ΚΚΕ. Και κατέληξε: "Καμία αναμονή, καμία ανοχή στη συνέχιση μιας πολιτικής που, όπως κι αν ονομαστεί, τελικά τον λογαριασμό τον πληρώνει πάντα ο λαός".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0