Live τώρα    
Αγωνιστικό διήμερο από την ΑΝΤΑΡΣΥΑ
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Αγωνιστικό διήμερο από την ΑΝΤΑΡΣΥΑ

Σε "αγωνιστικό διήμερο" καλεί η ΑΝΤΑΡΣΥΑ-ΜΑΡΣ την επόμενη Τετάρτη και Πέμπτη 11 και 12 Φεβρουαρίου, αλλά και σε παλλαϊκή κινητοποίηση στις πλατείες ολόκληρης της χώρας για την επόμενη Κυριακή 15 Φεβρουαρίου. Αναλυτικότερα, για την ερχόμενη Τετάρτη το μετώπικο σχήμα καλεί σε συγκέντρωση, στις 5.30 μ.μ., στο Ραδιομέγαρο της Αγ. Παρασκευής με αίτημα την άμεση επαναλειτουργία της ΕΡΤ. Την Πέμπτη καλεί σε συγκέντρωση έξω από τα γραφεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με προσυγκέντρωση στα Προπύλαια, στις 6.30 μ.μ.

"Η αντίληψη που υποστηρίζει ότι μπορεί να βρεθεί φιλολαϊκή λύση μέσα από 'τη διαπραγμάτευση', που αρνείται τις 'μονομερείς ενέργειες', που ορκίζεται πίστη στην τήρηση των αντιδραστικών συνθηκών της Ευρωζώνης και της Ε.Ε., όπως η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝ.ΕΛΛ., δεν κάνει τίποτε άλλο παρά να δίνει όπλα στους εχθρούς των εργαζομένων" ισχυρίζεται η ΑΝΤΑΡΣΥΑ-ΜΑΡΣ στο σχετικό κάλεσμα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0