«Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης θεωρώ ότι έχει μια σταθερότητα στις απόψεις του, την οποία εκφράζει με συνέπεια και διαχρονικά, και αν στο μέλλον αποφασίσει να πολιτευτεί με κάποιο πολιτικό κόμμα, όπως το Ποτάμι, το ΠΑΣΟΚ, τη ΔΗΜ.ΑΡ. (Οικολόγοι) ή οποιοδήποτε άλλο, θα έχουμε την ευκαιρία να αντιπαρατεθούμε πολιτικά στον χώρο του κοινοβουλίου» ήταν το σκωπτικό σχόλιο της υφυπουργού Μακεδονίας - Θράκης Μαρίας Κόλλια - Τσαρουχά για την τοποθέτηση του δημάρχου Θεσσαλονίκης Γ. Μπουτάρη ότι το ΥΜΑΘ «είναι ένα χάιδεμα στα αυτιά των ιθαγενών της Βόρειας Ελλάδας» και «ακόμη ένα εμπόδιο στη διαχείριση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης».
Για την ίδια, «το ΥΜΑΘ είναι ένα κυβερνητικό όργανο, αποτελεί δηλαδή έναν άμεσο σύνδεσμο του πολίτη της Βόρειας Ελλάδας με την κυβέρνηση της χώρας» και ζήτησε να κάνουν όλοι λίγη υπομονή για να φανεί ο ρόλος του.
Μ.Π.