Την προηγούμενη πολιτική και υπηρεσιακή ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών "δείχνει" το Μαξίμου ως υπεύθυνη για το χάος και τις αντιδράσεις που προκάλεσε ο ΕΝΦΙΑ. Έτσι η ευρωβουλευτής της Ν.Δ. Μαρία Σπυράκη (μιλώντας χθες στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ) κατονόμασε ως υπεύθυνους τους Νίκο Καραβίτη και Χάρη Θεοχάρη επιρρίποντας την πολιτική ευθύνη στον προϊστάμενό τους Γιάννη Στουρνάρα.
Το πρόβλημα δεν είναι ότι το Μαξίμου επιχειρεί να αποσείσει τις ευθύνες του για τον ΕΝΦΙΑ. Το πρόβλημα του Μαξίμου είναι ότι έβαλε τους βουλευτές της Ν.Δ. και του ΠΑΣΟΚ να τον ψηφίσουν, γνωρίζοντας ότι δεν θα τον διαβάσουν - διότι όλα όσα γίνονται περιλαμβάνονται στον νόμο. Και το δεύτερο πρόβλημα του Μαξίμου είναι ότι επιβράβευσε αυτούς που έφτιαξαν τον ΕΝΦΙΑ στέλνοντας τον Γ. Στουρνάρα στην Τράπεζα της Ελλάδος.
Αν η Ν.Δ. θεωρεί ότι οι ευθύνες ανήκουν στον Γ. Στουρνάρα, γιατί δεν τον αποπέμπει από την ΤτΕ;
Κ.Που.