Live τώρα    
Ακρίβεια / Μέτρο σταγόνα στον ωκεανό με αύξηση του επιδόματος γέννησης
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Ακρίβεια / Μέτρο σταγόνα στον ωκεανό με αύξηση του επιδόματος γέννησης

Κωστής Χατζηδάκης και Σοφία Ζαχαράκη
EUROKINISSI/(ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ)

Ένα και μάλιστα αποσπασματικό μέτρο ανακοίνωσε η κυβέρνηση σε σχέση με τη στήριξη οικογενειών εν μέσω του τεράστιου κύματος ακρίβειας. Τα μέτρα για τη στήριξη των νέων ζευγαριών και των οικογενειών που ανακοίνωσαν ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κωστής Χατζηδάκης και η αρμόδια υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Σοφία Ζαχαράκη, αφορούν το ότι αυξάνεται στα 2.400 ευρώ το επίδομα για το πρώτο παιδί και κλιμακώνεται έως τα 3.500 ευρώ για το τέταρτο.

Η αύξηση όπως είπε η Σοφία Ζαχαράκη θα είναι κλιμακωτή:

  • 400 ευρώ, δηλαδή 2.400 ευρώ για οικογένειες που αποκτούν το πρώτο τους παιδί
  • 800 ευρώ, δηλαδή 2.700 ευρώ για οικογένειες που αποκτούν το δεύτερο παιδί
  • 1.000 ευρώ, δηλαδή, 3.000 ευρώ για οικογένειες που αποκτούν το τρίτο παιδί
  • 1.500 ευρώ, δηλαδή, 3.500 ευρώ για οικογένειες που αποκτούν το τέταρτο παιδί και πάνω

Η αύξηση αυτή είναι αναδρομική, καθότι υπολογίζονται και τα παιδιά που γεννήθηκαν το 2023.

Η καταβολή θα γίνει τον Απρίλιο, σε δύο ισόποσες δόσεις.

Από την πλευρά του, ο Κωστής Χατζηδάκης ανακοίνωσε ότι σε νέους γονείς θα δοθούν περίπου 90 εκατ. ευρώ. «Μιλάμε για σχεδόν 300.000 γονείς στο επίπεδο της διετίας. Είναι η απάντηση της κυβέρνησης βασικά στο πρόβλημα της ακρίβειας, μετά τα βαριά πρόστιμα, το πλαφόν που έχει εισαχθεί στο βρεφικό γάλα».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0