Live τώρα    
Κυβέρνηση Μητσοτάκη / Πρωταθλήτρια αισχροκέρδειας στο ρεύμα η Ελλάδα
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Κυβέρνηση Μητσοτάκη / Πρωταθλήτρια αισχροκέρδειας στο ρεύμα η Ελλάδα

ΔΕΗ

Με πρωτιά στο υψηλό κόστος του ρεύματος για επτά συνεχόμενες μέρες, καθώς η χονδρεμπορική τιμή της ελληνικής αγοράς παραμένει η ακριβότερη στην Ευρώπη, συνεχίζει η ενεργειακή κρίση στη χώρα.

Όπως τονίζει στο twitter ο τομεάρχης Περιβάλλοντος και Ενέργειας του ΣΥΡΙΖΑ, «για 7η συνεχόμενη μέρα πρωτιά στην χονδρεμπορική ρεύματος Ευρώπης» καταγράφει η Ελλάδα.

«Πρώτη στην αισχροκέρδεια η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη» σχολιάζει καυστικά ο Σωκράτης Φάμελλος.

Ο τομεάρχης Περιβάλλοντος και Ενέργειας του ΣΥΡΙΖΑ, έκανε ανάρτηση στο twitter και τον σχετικό πίνακα, με την τιμή χονδρεμπορική ρεύματος, τις τελευταίες επτά μέρες.

«Τιμές με συνδεδεμένη Βουλγαρία, €/ MWh:


 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0