Τις βάσεις για τον Εθνικό Στρατηγικό Σχεδιασμό για τον Τουρισμό 2015-2020 έβαλαν χθες από κοινού η αναπληρώτρια υπουργός Τουρισμού Ελ. Κουντουρά με τους περιφερειάρχες με σκοπό έως τον Νοέμβριο του 2015 να έχουν όλες οι Περιφέρειες καταθέσει τις προτάσεις τους για την κατά τόπους ανάπτυξη του τουρισμού, οι οποίες θα ενταχθούν στο πρόγραμμα χρηματοδότησης.
Η υπουργός ανέπτυξε τους κεντρικούς στόχους της πενταετούς δράσης, οι οποίοι περιλαμβάνουν επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και μείωση της εποχικότητας, αναβάθμιση ποιότητας των τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών, αύξηση εσόδων ανά επισκέπτη και αύξηση της μέσης δαπάνης των επισκεπτών με επέκταση του μέσου χρόνου παραμονής τους. Επίσης, περιλαμβάνουν βελτίωση υποδομών συνδεόμενων με τον τουρισμό, π.χ. αεροδρόμια, λιμάνια, μαρίνες κ.λπ., αναβάθμιση διοικητικής οργάνωσης, παρακολούθηση της τουριστικής πολιτικής κ.λπ. Έμφαση δίνεται στη στοχευμένη και ανταγωνιστική ανάπτυξη των εναλλακτικών μορφών τουρισμού και στην προβολή τους, αλλά και στην στήριξη της επιχειρηματικότητας και των επενδύσεων.
Στην ανάγκη διαμόρφωσης ενός κοινού οράματος μεταξύ του υπουργείου, του ΕΟΤ, των Περιφερειών και των υπολοίπων φορέων για τον τουρισμό εστίασε την προσοχή του ο πρόεδρος της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας και περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κ. Αγοραστός, επισημαίνοντας ότι "το τουριστικό προϊόν θα πρέπει να αναπτυχθεί με έμφαση στα συγκριτικά πλεονεκτήματα της κάθε περιοχής". Σημείωσε, μάλιστα, ότι προς αυτή την κατεύθυνση η Περιφέρεια Θεσσαλίας ανέλαβε πρωτοβουλία για τη σύσταση ενιαίου φορέα διαχείρισης του τουριστικού προϊόντος.
ΗΛΕΚΤΡΑ ΒΙΣΚΑΔΟΥΡΑΚΗ