Live τώρα    
Εφοπλιστές: "Θα μείνουμε, αρκεί να μην μας φορολογήσετε"
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Εφοπλιστές: "Θα μείνουμε, αρκεί να μην μας φορολογήσετε"

"Θέλουμε να μείνουμε στη χώρα και να συνεισφέρουμε, αρκεί να μην μας φορολογήσετε" θα μπορούσε να είναι το μήνυμα που εξέπεμψε ο πρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών Θ. Βενιάμης, κατά τις διαδικασίες αρχαιρεσιών του νέου Δ.Σ.

Κάνοντας απολογισμό του προηγούμενου έτους, ο Θ. Βενιάμης τόνισε ότι η ελληνόκτητη πλοιοκτησία παραμένει στην πρώτη παγκόσμια θέση και, αφού συμπύκνωσε την προσφορά του κλάδου στην εθνική οικονομία στο τρίπτυχο "εισροή συναλλάγματος - θέσεις εργασίας - κύρος στη διεθνή πολιτική και οικονομική σκηνή", επεσήμανε ότι "θα ήταν εκτός λογικής" η αλλαγή του θεσμικού πλαισίου από το 1975. Οι φοροαπαλλαγές δηλαδή των εφοπλιστών.

"Η ελληνόκτητη ναυτιλία", ανέφερε, "επιθυμεί να παραμείνει παρούσα στον τόπο της. Για να γίνει όμως αυτό θα πρέπει να την αφήσουμε εκτός πολιτικών αντιπαραθέσεων, σεβόμενοι πλήρως το θεσμικό της πλαίσιο".

Σ.Ρ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0