Νέο εργατικό ατύχημα στον τομέα καθαριότητας του δήμου Θεσσαλονίκης σημειώθηκε σήμερα Τρίτη (11/11) το πρωί στην οδό Σαλαμίνος, όταν εργαζόμενος έπεσε από απορριμματοφόρο κατά τη διάρκεια της αποκομιδής.
Ο άνδρας που έπεσε από το απορριμματοφόρο κατά τη διάρκεια της αποκομιδής σκουπιδιών, τραυματίστηκε στα κάτω άκρα, φέροντας κάταγμα.
Ο εργαζόμενος διακομίστηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο Παπανικολάου.