Πορεία αλληλεγγύης στον παλαιστινιακό λαό πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη την Τρίτη 23/9 με την συμμετοχή συνδικάτων, σωματείων φορέων και φοιτητικών συλλόγων.

Η πορεία ξεκίνησε από το άγαλμα Βενιζέλου και στη συνέχεια κινήθηκε στο κέντρο της πόλης.

Μεταξύ των συνθημάτων που ακούστηκαν ήταν «Λευτεριά στην Παλαιστίνη», «Η ιστορία έχει μία σωστή πλευρά, με την Παλαιστίνη ως τη λευτεριά», «Στης Γάζας τα συντρίμμια που σφίγγει ο κλοιός σηκώνει το κεφάλι ο ήρωας λαός».

Υπενθυμίζεται ότι έχει προγραμματιστεί νέα συγκέντρωση για την Παλαιστίνη αύριο Τετάρτη στις 6 το απόγευμα στον σταθμό του Μετρό «Αγ. Σοφίας» απέναντι από την Εγνατία οδό.