Υπό έλεγχο τέθηκε η φωτιά που είχε ξεσπάσει σε κτίριο του νοσοκομείου «Σωτηρία» και συγκεκριμένα στο παθολοανατομικό τμήμα του παλαιού κτιρίου του νοσοκομείου. Για τις ανάγκες της κατάσβεσης επιχείρησαν 30 πυροσβέστες με 12 οχήματα., ένα ειδικό βραχιονοφόρο και κλιμακοφόρο όχημα.
#Πυρκαγιά σε χώρο κτηρίου υγείας στον δήμο Αθηναίων Aττικής. Κινητοποιήθηκαν 30 #πυροσβέστες με 10 οχήματα καθώς και ειδικό βραχιονοφόρο και κλιμακοφόρο όχημα.
— Πυροσβεστικό Σώμα (@pyrosvestiki) August 8, 2025
Η φωτιά ξέσπασε στο παθολογοανατομικό τμήμα του νοσοκομείου «Σωτηρία», το οποίο βρίσκεται στον δεύτερο όροφο του παλαιού κτηρίου του νοσοκομείου.