Live τώρα    
23°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Αίθριος καιρός
23 °C
21.1°C25.2°C
2 BF 70%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Αίθριος καιρός
24 °C
21.9°C25.6°C
3 BF 55%
ΠΑΤΡΑ
Αυξημένες νεφώσεις
23 °C
22.7°C28.7°C
1 BF 71%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Σποραδικές νεφώσεις
25 °C
24.8°C24.8°C
1 BF 69%
ΛΑΡΙΣΑ
Ελαφρές νεφώσεις
24 °C
23.9°C24.1°C
3 BF 57%
ΟΣΕ / Πώς αποφεύχθηκε η σύγκρουση τρένων στις Αχαρνές - «Υπήρξε παραβίαση ερυθρού σηματοδότη»
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΟΣΕ / Πώς αποφεύχθηκε η σύγκρουση τρένων στις Αχαρνές - «Υπήρξε παραβίαση ερυθρού σηματοδότη»

Σιδηροδρομικές γραμμές
EUROKINISSI/ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ

Στην επιβεβαίωση της αποτροπής ενός νέου σιδηροδρομικού δυστυχήματος, αυτή τη φορά στις Αχαρνές, προχώρησε ο ΟΣΕ αναφορικά με το δημοσίευμα της εφημερίδας «Τα Νέα».

Συγκεκριμένα, με ανακοίνωσή του ο ΟΣΕ επιβεβαιώνει το δημοσίευμα σύμφωνα με το οποίο στις 23 Δεκεμβρίου δύο επιβατικές αμαξοστοιχίες 1313 (Κιάτο - Πειραιάς) και 51 («Ασημένιο Βέλος», Θεσσαλονίκη - Αθήνα), λίγο έλειψε να βρεθούν στην ίδια γραμμή στις Αχαρνές, ύστερα από παραβίαση ερυθρού σηματοδότη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

«Το σύστημα της τηλεδιοίκησης λειτούργησε και υπήρξε έγκαιρη ενημέρωση σε επιχειρησιακό επίπεδο προς αποφυγή ατυχήματος», τονίζει χαρακτηριστικά στην ανακοίνωσή του ο ΟΣΕ, επιβεβαιώνοντας την κριστιμότητα της τηλεδιοίκησης που σώζει ζωές. Ένα σύστημα που δεν υπήρχε στην τραγωδία στα Τέμπη.

Όπως αναφέρει ο ΟΣΕ, το συμβάν έγινε στην περιοχή του δυτικού Σιδηροδρομικού Κέντρου Αχαρνών (ΣΚΑ), στο σημείο όπου η γραμμή του Προαστιακού από το Κιάτο συγκλίνει με τη γραμμή καθόδου του σιδηροδρομικού άξονα από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα.

Ο ΟΣΕ σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, ενημέρωσε τη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) για το συμβάν, ενώ έχουν ήδη κινηθεί όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες.

Σημειώνεται ότι το δημοσίευμα της εφημερίδας «Τα Νέα» επικαλούμενο μαρτυρίες των εργαζομένων του ΣΚΑ αναφέρει ότι η αμαξοστοιχία 1313 (Κιάτο - Πειραιάς) παραβίασε κόκκινο σηματοδότη και λίγο έλειψε να πέσει πάνω στην αμαξοστοιχία 51 («Ασημένιο Βέλος»).

Η σύγκρουση αποφεύχθηκε χάρη στην ετοιμότητα του υπευθύνου της τηλεδιοίκησης του ΣΚΑ, ο οποίος «ούρλιαζε στον ασύρματο», καλώντας τον μηχανοδηγό της αμαξοστοιχίας 1313 να σταματήσει.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, σύμφωνα πάντα με το ίδιο δημοσίευμα στην καμπίνα μηχανοδήγησης της 1313 αμαξοστοιχίας επέβαινε παράτυπα μαθητευόμενος μηχανοδηγός, καθώς ο κανονικός μηχανοδηγός δεν έχει την ιδιότητα του εκπαιδευτή.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL