Live τώρα    
Λεωφόρος Σχιστού / Συνελήφθη 20χρονος για επικίνδυνη οδήγηση - Έτρεχε με 199 χλμ την ώρα
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Λεωφόρος Σχιστού / Συνελήφθη 20χρονος για επικίνδυνη οδήγηση - Έτρεχε με 199 χλμ την ώρα

Λεωφόρος Σχιστού

Στη σύλληψη 20χρονου για επικίνδυνη οδήγηση στη Λεωφόρο Σχιστού προχώρησαν αστυνομικοί των Ομάδων Ελέγχου και Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων (ΟΕΠΤΑ) της Τροχαίας Αττικής. 

Ο νεαρός οδηγός εντοπίστηκε από ραντάρ τις πρωινές ώρες σήμερα στη Λεωφόρο Σχιστού, περιοχή Δήμου Κερατσινίου-Δραπετσώνας, να οδηγεί με ταχύτητα 199 χιλιόμετρα ανά ώρα, ενώ το όριο ήταν 50, δημιουργώντας κίνδυνο για τα υπόλοιπα αυτοκίνητα που κινούνταν στον δρόμο. 

Λεωφόρος Σχιστού

Επιπλέον, κατά τροχονόμο έλεγχο που έγινε, διαπιστώθηκε ότι το αυτοκίνητο στερούνταν Δελτίου Τεχνικού Ελέγχου (Κ.Τ.Ε.Ο.).

Στον 20χρονο οδηγό επιβλήθηκαν οι προβλεπόμενες διοικητικές κυρώσεις, ενώ σε βάρος του σχηματίσθηκε δικογραφία για επικίνδυνη οδήγηση και οδηγήθηκε στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Πειραιώς.
 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0