Live τώρα    
Δύναμη Ζωής / Η διοίκηση Πατούλη μπλοκάρει το Οικολογικό Πάρκο στον Φαληρικό Όρμο
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Δύναμη Ζωής / Η διοίκηση Πατούλη μπλοκάρει το Οικολογικό Πάρκο στον Φαληρικό Όρμο

Έργα στον Φαληρικό Όρμο
(EUROKINISSI/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ)

Η διοίκηση Πατούλη συνεχίζει να μπλοκάρει την ανάπλαση του Φαληρικού Δέλτα και την ένταξη αυτού του έργου στο ΕΣΠΑ, καταγγέλλει η Δύναμη Ζωής.

Η περιφερειακή παράταξη σχολιάζει αιχμηρά πως το προγραμματισμένο για συζήτηση θέμα της ένταξης του έργου του Φαληρικού Όρμου στο ΕΣΠΑ, αποσύρθηκε και πάλι από την Ημερήσια Διάταξη, όπως συμβαίνει εδώ και τρία χρόνια.

Η Δύναμη Ζωής καταγγέλλει ότι η Διοίκηση Πατούλη κωλυσιεργεί συστηματικά και σε απόλυτη αρμονία με την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, φανερώνουν ότι «μισούν» αυτό το έργο.

Η περιφερειακή παράταξη με επικεφαλής τη Ρένα Δούρου προσάπτει στη διοίκηση Πατούλη ότι με «προσχηματικό τρόπο και με φτηνή επικοινωνιακή χρήση» του έργου, επιχειρούν να «ρίξουν στάχτη στα μάτια των κατοίκων όλων των γύρω Δήμων, που περιμένουν και απαιτούν την κατασκευή του Δημόσιου Οικολογικού Πάρκου».

Η Δύναμη Ζωής όπως εξηγεί «μισούν» το έργο «γιατί είναι η μόνη Δημόσια παρέμβαση στην Αττική Ριβιέρα, όταν ό,τι άλλο έχει γίνει ή γίνεται από τον Πειραιά μέχρι την Βάρκιζα, ελέγχεται από μεγάλα ιδιωτικά συμφέροντα».

Μάλιστα η περιφερειακή παράταξη με επικεφαλής τη Ρένα Δούρου, υπενθυμίζει ότι «οι μελέτες ήταν έτοιμες και με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, σήμερα το έργο θα μπορούσε να οδεύει σε ολοκλήρωση».

Τέλος γνωστοποιεί ότι παρά τις «κωλυσιεργίες της Διοίκησης Πατούλη, το όραμα-αίτημα δεκαετιών για την δημόσια και οικολογική Ανάπλαση του Φαληρικού Όρμου, που ξεκίνησε να το υλοποιεί το 2017 η Διοίκηση της Ρένας Δούρου, με την στήριξη της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, θα υλοποιηθεί με ταχύτητα και αποφασιστικότητα από την επόμενη προοδευτική Διοίκηση της Περιφέρειας Αττικής».

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Η Διοίκηση της Δεξιάς στην Περιφέρεια Αττικής παραπέμπει στις καλένδες το δημόσιο Οικολογικό Πάρκο στον Φαληρικό Όρμο

«Με απόφαση της Διοίκησης Πατούλη, αποσύρθηκε από την Ημερήσια Διάταξη, κατά την χθεσινή συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου, το προγραμματισμένο για συζήτηση θέμα της ένταξης του έργου του Φαληρικού Όρμου στο ΕΣΠΑ. Για μία ακόμη φορά η Διοίκηση Πατούλη κωλυσιεργεί, όπως συστηματικά κάνει επί 3 και πλέον χρόνια - από τότε που ανέλαβε την Διοίκηση της Περιφέρειας Αττικής. Κι ενώ υποτίθεται ότι κάνουν ενέργειες για την χρηματοδότηση του έργου, αυτό που αποκαλύπτεται είναι ότι προβλέπουν μια εντελώς ανεπαρκή χρηματοδότηση και για το "θεαθήναι". Μιλάμε δηλαδή για μόλις 50 εκατομμύρια ευρώ, όταν η Α' φάση του έργου που βαίνει σε ολοκλήρωση (αντιπλημμυρικά και συγκοινωνιακά έργα) είναι 110 εκατομμύρια ευρώ και η Β' Φάση του έργου είναι 255 εκατομμύρια ευρώ. Στο δε ΕΣΠΑ 2021- 2027 το έργο αναφέρεται με δαπάνη μόλις 131 εκατ. Ευρώ!

Αποδεικνύεται έτσι, πέραν κάθε αμφιβολίας, ότι η Διοίκηση Πατούλη και η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, "μισούν" αυτό το έργο.

Με αποτέλεσμα ό,τι κάνουν γι' αυτό, να είναι προσχηματικό και για φτηνή επικοινωνιακή χρήση, για να ρίξουν στάχτη στα μάτια των κατοίκων όλων των γύρω Δήμων, που περιμένουν και απαιτούν την κατασκευή του Δημόσιου Οικολογικού Πάρκου.

Και το "μισούν" γιατί είναι η μόνη Δημόσια παρέμβαση στην Αττική Ριβιέρα, όταν ό,τι άλλο έχει γίνει ή γίνεται από τον Πειραιά μέχρι την Βάρκιζα, ελέγχεται από μεγάλα ιδιωτικά συμφέροντα. Το "μισούν", επίσης, διότι έχει οικολογικό χαρακτήρα και ήπιες χρήσεις πολιτισμού και σωματικής άσκησης (πχ 3 κολυμβητικές δεξαμενές) και όχι μεγάλες εμπορικές χρήσεις τύπου MALL με μεγάλα κέρδη για τα μεγάλα ιδιωτικά συμφέροντα. Είναι δε χαρακτηριστικό ότι στο αντικείμενο του Οικονομικού Συμβούλου που προσέλαβαν -εννοείται με απ' ευθείας Ανάθεση- καθορίζεται ως εξής: "Σχεδιασμός λειτουργικού πλάνου υποστήριξης της επένδυσης, κυριότερα μέσω της αξιοποίησης συνδυασμού ιδιωτικής και δημόσιας χρηματοδότησης και συμβάσεων παραχώρησης εγκαταστάσεων και υποδομών σε ιδιώτες (ΣΔΙΤ). Παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών για την κατάρτιση Διακήρυξης για την επιλογή του Ιδιωτικού Φορέα Σύμπραξης".

Σε κάθε περίπτωση, παρά τις κωλυσιεργίες της Διοίκησης Πατούλη, το όραμα-αίτημα δεκαετιών για την δημόσια και οικολογική Ανάπλαση του Φαληρικού Όρμου, που ξεκίνησε να το υλοποιεί το 2017 η Διοίκηση της Ρένας Δούρου, με την στήριξη της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, θα υλοποιηθεί με ταχύτητα και αποφασιστικότητα από την επόμενη προοδευτική Διοίκηση της Περιφέρειας Αττικής.

Θυμίζουμε ότι με βάση το αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι οι Μελέτες ήταν έτοιμες και με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, σήμερα το έργο θα μπορούσε να οδεύει σε ολοκλήρωση, αν την Διοίκηση της Περιφέρειας Αττικής και την διακυβέρνηση της χώρας, δεν είχαν αναλάβει το 2019 οι ακραίες νεοφιλελεύθερες παρατάξεις».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0