Live τώρα    
Τέταρτη δόση / Αύριο ανοίγει η πλατφόρμα για τους 70-79 ετών
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Τέταρτη δόση / Αύριο ανοίγει η πλατφόρμα για τους 70-79 ετών

εμβολιασμός κορωνοϊός εμβόλιο
EUROKINISSI/ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ

Οι άνθρωποι ηλικίας 70-79 θα μπορούν από αύριο Τετάρτη να κλείσουν ραντεβού για τον εμβολιασμό τους ενάντια στον κορωνοϊό με την τέταρτη δόση ή αλλιώς δεύτερη αναμνηστική.

Επιπλέον, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Υγείας από την προσεχή Παρασκευή (15/4) ραντεβού θα μπορούν να κλείσουν και όσοι ανήκουν στην ηλικιακή κατηγορία 60 - 69 ετών.

Όπως επισημαίνει το υπουργείο Υγείας η πλατφόρμα για τις ηλικίες 80 και άνω έχει ανοίξει ήδη από τις 7/4 και μέχρι σήμερα έχουν κλειστεί περίπου 40.000 ραντεβού.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0