Χωρίς ράσο εμφανίστηκε στα δικαστήρια προκειμένου να απολογηθεί ο 37χρονος ιερέας, που επιτέθηκε με καυστικό υγρό σε επτά μητροπολίτες στη Μονή Πετράκη, κατά τη διάρκεια δίκης για την καθαίρεσή του, τραυματίζοντας συνολικά 10 άτομα.
Ο ιερέας έλαβε νέα προθεσμία και αναμένεται να απολογηθεί αύριο Τρίτη, στις 11 το πρωί, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες δεν είχε διαβιβαστεί στην ανάκριση ο ιατρικός του φάκελος.
«Όλα είναι συνωμοσία. Δεν υπάρχει εκκλησιαστική δικαιοσύνη. Όλα θα αποδειχθούν» είπε ο κατηγορούμενος βγαίνοντας από το ανακριτικό γραφείο.